Λέξη που γεμίζει το στόμα γλυκάνισο…

Νοσταλγία. Λέξη που γεμίζει το στόμα γλυκάνισο.

Μια δόση υποψίας. Μια δόση λαχτάρας. Μια δόση πεθυμιάς.

Μια ακόμη δόση. Σιωπής αυτή τη φορά.

DSC_0998

Σιωπή, όπως στις ατελείωτες ώρες κωπηλασίας στο ποτάμι.

Να μετρώ τα μίλια. Να «έρχομαι» νοερά. Και να «επιστρέφω».

DSC_0348

Κι εκείνες τις ώρες, της απόλυτης συγκέντρωσης και του μόχθου, να μετράω αντίστροφα.

Πότε να αγανακτώ. Πότε να σχεδιάζω. Να τακτοποιώ νοερά τις σκέψεις και τις εκρεμμότητές μου. Γενικώς να προετοιμάζομαι. Να δοκιμάζομαι. Να αντέχω.

Να απολαμβάνω πότε πότε την Ιερή Σιωπή του Νου. Την τόσο απαραίτητη, σ’έναν κόσμο γεμάτο Θέλω, Μπορώ, Πρέπει, Τώρα, Εγώ.

7 thoughts on “Λέξη που γεμίζει το στόμα γλυκάνισο…

  1. Ναι Αγριμιώ μου, η σιωπή είναι Ιερή, όταν γίνεται «σιγή» και όχι εντολή: «Σιώπα» !
    Και απ΄τις πέντε λέξεις: Θέλω, Μπορώ, Πρέπει, Τώρα, Εγώ, κράτα το Μπορώ, Τώρα και έτσι, ολόκληρος ο κόσμος γίνεται δικός σου! 😉

    ΑΦιλάκια πάντα μέσα απ’ τη καρδιά μου! :)))

  2. Μας πήρες κι εμάς στη βόλτα σου νοερά.
    Η σιωπή έχει να σου μάθει πολλά,αρκεί να είσαι εκεί να τα ακούσεις.
    γλυκά φιλιά Αγριμάκι μου ❤

  3. Η σιωπή μπορεί να πει πολλά και το καλό είναι ότι δεν θα τα ακούσει κανένας άλλος. Μονάχα εσύ.
    Να ‘σαι καλά Αγριμιώ μου και να περνάς όμορφα ότι και αν κάνεις.
    Φιλί γλυκό.

  4. Με ταξιδεύεις…Πάντα με ταξιδεύεις…
    Με ταξίδεψες για ακόμα μία φορά σε κάτι το πολύ όμορφο…
    Thank you,cutie! Thank you!!
    Kisses from Thessaloniki!! 🙂

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

