Θερινό ηλιοστάσι..

ce9cceb5cf83cebfcebbcebfceb3ceb3ceb9_cea0ceb1cf81cebacebf_ce97cf81cf89cf89cebd_mesologgi_004

Κι ὃμως σ’ αὐτὸ τὸν ὓπνο
τ’ ὃνειρο ξεπέφτει τόσο εὒκολα
στὸ βραχνἀ.
Ὃπως τὸ ψάρι ποὺ ἂστραψε κάτω ἀπ’ τὸ κύμα
καὶ χώθηκε στὀ βοῦρκο τοῦ βυθοῦ
ἢ χαμαιλέοντας ὃταν ἀλλάζει χρῶμα.
Στὴν πολιτεία ποὺ ἒγινε πορνεῖο
μαστροποὶ καὶ πολιτικιὲς
διαλαλοῦν σάπια θέλγητρα¨
ἡ κυματόφερτη κόρη
φορεῖ τὸ πετσὶ τής γελάδας
γιὰ νὰ τὴν ἀνεβεῖ τὸ ταυρόπουλο¨
ὁ ποιητὴς
χαμίνια τοῦ πετοῦν μαγαρισιὲς
καθὼς βλέπει τ’ ἀγάλματα νὰ στάζουν αἶμα.
Πρέπει νὰ βγεῖς ἀπὸ τοῦτο τὸν ὓπνο¨
τοῦτο τὸ μαστιγωμένο δέρμα.

Γιώργος Σεφέρης

4 thoughts on “Θερινό ηλιοστάσι..

  1. Αγριμάκι μου,τί κάνεις ???Ωραίοι οι στίχοι τού Σεφέρη!!!
    Στό κλίμα τών ημερών!!!!Καλή Ανοίξη!!!!Νά περνάς καλά κοριτσάκι!!!
    Πολλα φιλιά από τήν κατακαημένη Ελλαδίτσα!!
    Αντέχουμε ακόμα!!!!!

  2. Θα το ξέρεις ίσως ότι η λέξη ‘πολιτικές’ που παιχνιδιάρικα αναφέρει σήμαινε πόρνες στα βυζαντινά χρόνια.
    Γράφει ο Κρητικός Σαχλίκης «…ο που πιστεύει πολιτικής χάνει καί την τιμή του». Διότι εκείνη «λέγει τον ομμάτια μου, ψυχή μου καί καρδιά μου, απαντοχή, ελπίδα μου, θάρρος παρηγοριά μου» μα «η πολιτική τον κόπελλον τον θέλει να γελάσει», να του πάρει όσα μπορεί «καί πριν να την αφήσει αυτός, άλλον γυρεύει νάβρη
    [δες: http://kastellakia.blogspot.com/ http://kastellakia.blogspot.com/2012/01/blog-post.html#ixzz2fcYknxXJ%5D

    Καλό σου απόγευμα Αγριμιώ μου..

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

