Μια βόλτα στην Μελβούρνη..

Πολλοί ζητήσατε να δείτε την πόλη που μένω τον τελευταίο καιρό. Παρακάτω ένα βιντεάκι που ξέθαψα τις προάλλες – εικόνες από το κέντρο της πόλης, σοκάκια τα οποία εξερευνώ καθημερινά, καφετέριες από τις οποίες παίρνω βιαστικά ζεστή σοκολάτα το πρωί στον δρόμο για την σχολή.

DSC_0198journal

Το ιταλικό καφέ από το οποίο συνήθως σας γράφω, στο τέλος του βίντεο, και στην φωτογραφία από πάνω. Εδώ γεμίζω τις μπαταρίες μου, έπειτα από μια κουραστική ημέρα. Η στάση του ηλεκτρικού στο κέντρο, όπου κατεβαίνω κάθε πρωί κι αρχίζει η εξόρμηση μου στις πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες και τα γειτονικά πάρκα. Τα κίτρινα ταξί, που τόσο μου θυμίζουν Ελλάδα, και οι τόσες μα τόσες φορές που έχω πέσει πάνω σε ηλικιωμένο Έλληνα ταξιτζή.

Μια πόλη με πολλά χρώματα, ήχους, εικόνες, κουλτούρες. Με καιρό Λονδίνου, και συνοικίες Ιταλών, Ελλήνων, μουσουλμάνων, Κινέζων, Αφρικανών, Ιθαγενών… Μια πόλη που εξυμνεί τον πολυπολιτισμό, μέσα από τα γκέτα της. Μια χώρα με υψηλά ποσοστά διαζυγίων, ναρκομανών και ενδοοικογενειακής βίας. Μια χώρα όπου κανείς δεν μιλάει γιατί ο μισθός είναι παχυλός και μπαίνει στην τράπεζα κάθε πρώτη του μηνός.

Όμως, δεν σταματάς ποτέ να ελπίζεις στον Άνθρωπο. Γιατί όταν σβήσει αυτή η Φλόγα μέσα σου, θα πάψεις να είσαι, θα πάψεις να υπάρχεις. Μια μικρή γεύση, λοιπόν, από την ζωή μου… Μερικά χιλιόμετρα μακριά από το καινούριο μου «σπίτι», στις εκβολές του ποταμού, ένα μικρό καφέ. Έρχομαι εδώ όταν θέλω να καθαρίσει το μυαλό μου ή όταν θέλω να διαβάσω. Ένας επίγειος παράδεισος έξω από την πόλη!

DSC_0097new

DSC_0068riv

Τέλος, οι βαθμοί του εξαμήνου. Υψηλή διάκριση σε όλα (Grade: HD). Μέσος όρος 4/4 (GPA)! Τι άλλο να ζητήσω;; Μπήκα και στο πρόγραμμα της επιλογής μου, σε έναν οργανισμό με μακρόχρονη ιστορία στον τομέα μου, μέσω του υπουργείου, όντας το νεότερο μέλος της ομάδας. Για πρώτη φορά δέχθηκαν κάποιον τόσο μικρό… υπήρχε όριο ηλικίας, αλλά το προσπεράσαμε κι αυτό! 🙂

Χαίρομαι όταν μαθαίνω νέα σας, κι αν χάθηκα είναι επειδή δεν έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο. Οι αναρτήσεις γίνονται πλέον μηχανικά, από κάποιο στικάκι, μέσα σε ένα πεντάλεπτο, και δεν υπάρχει χρόνος για σχόλια ή περιήγηση στα ιστολόγια σας.

Ένα ευχαριστώ στον φωτογράφο της παρέας, για την πανέμορφη φωτογραφία του, που ταίριαξε τόσο με τα Ανεμοσκορπίσματα..                                                         Ένα σβουριχτό φιλί στο ζευγαράκι μου, επειδή το Κατερινιώ μου δίνει δύναμη να συνεχίσω το έργο μου εδώ..                                                                                              Μια νοερή αγκαλιά, στο Πασιφαγάκι μου, που μας χωρίζουν θάλασσες και θάλασσες, αλλά οι αγάπες τηγανητές, παραμένουν αγάπες τηγανητές..                                        Ένα ΖΗΛΕΥΩ στο κορίτσι μας, που την έκανε για την Κάσο, και περνάει υπέροχα στο σχολείο, με τους μαθητές της.. Τελικά, δεν έχεις παρά να κλείσεις τα μάθια και να αγγίξεις το όνειρό σου.                                                                                                     Στην Κάρυ μου, που δειλά-δειλά κάνει την εμφάνισή της πάλι, ένα ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ..       Στο συντεκνάκι, επειδή αυτό το χιούμορ του με έχει σκλαβώσει! 

Στους υπόλοιπους, μια βιαστική καλημέρα και Καλή Πατρίδα!! 🙂

32 thoughts on “Μια βόλτα στην Μελβούρνη..

  1. Όμορφη η Μελβούρνη,αν και έχω ορκιστεί να μη πάω ποτέ Αυστραλία γιατι οι θανατηφόρες αράχνες κια τα φίδια κυκλοφορούν ανάμεσα μας και είμαι και γκαντέμης!!:Ρ

    Συγχαρητήρια για τη θέση πάντως!Καλή καριερα να χεις και ότι άλλο αγαπάς!!:)

    Χαιρετώ απ΄την πατρίδα!

    • Μωρέ, τις θανατηφόρες αράχνες και φίδια να μην τα φοβάσαι, εμένα να φοβάσαι! Lol! 🙂 Το θέμα της γκαντεμιάς δεν θα το σχολιάσω… Χα χα. Έλα εδώ εσύ και θα σου έχω χαρέμι ολόκληρο! Καλή συνέχεια με την εξεταστική, σε σκέφτομαι. Όρμα!!

      • Γιατί να φοβούμαι εσένα;:Ρ:Ρ
        Ε αφου ειμαι γκαντεμηηης!:Ρ
        Δε θα χρειαστεί πιστεύω το χαρέμι,αλλά δεν πειράζει,να το χεις έτοιμο εσύ!!:Ρ

        Έχω ορμησει και δεν έχω αφήσει τίποτα όρθιο!Τι να λέμε τώρα!:Ρ

      • Όπως λέει και το Κουλιώ, τρέχα για διάβασμα γιατί δεν σε βλέπω να παίρνεις πτυχίο, κε της Φιλοσοφικής :Ρ Εγώ για τον Τσάρο, να ξέρεις γίνομαι κομμάτια.. χα χα.

    • Αχ, Πασιφαγάκι.. πόσο καιρό είχα να το πω αυτό; Πω πω.. Κι εμένα μου λείπεις. Ελπίζω να τα πούμε σύντομα, όταν έχω έξοδο. Προς το παρόν, δανείστηκα στικάκι με ασύρματο ίντερνετ για μερικές ώρες. 😉

    • Σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, συντεκνάκι. Είμαι δημιουργική, άσχετα με το ότι ο χώρος γύρω μου δεν με εμπνέει. Μου αρκεί μια κουβέντα για να πάρω ψυχική δύναμη. Κι αυτά τα λόγια συνήθως τα βρίσκω σε εσάς και τα αγαπημένα μου πρόσωπα που με στηρίζετε. Μακάρι να μπορούσα να σε ξεναγήσω εδώ…

  2. Αγριμακι μου…. ποσο χαίρομαι…και ειμαστε πολύ περήφανοι γαι σενα και για την πρόοδό σου μην σε νοιαζει αν δεν μπορείς να περνάς…θα παιρναμε εμείς και κανει το ιδιο…χι..χι. χαρόμαστε πολύ με τα νέα σου…και σου ευχωμαι Αγριμακι μου ότι έχεις σκεφτεί να το πραγματοποιήσεις… σου στελνω απο την Κρήτη σου πολλα φιλιά..

    • Τι καλύτερο από κρητικά φιλιά λίγο πριν πέσω για ύπνο; Σήμερα δανείστηκα στικάκι για λίγες ώρες, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε καλό σήμα εδώ που είμαστε. Χαίρομαι που περνάτε από το κουτουκάκι μου, αλλά και για τα προσωπικά σας μηνύματα. Νοερές αγκαλιές, Σμαραγδένια μου.

  3. Πάντα έτσι να πηγαίνεις καλά !
    Να είναι σε ανάλογο επίπεδο και η ζωή σου !

    Αυστραλία δεν έχω έρθει, αλλά όσα δείχνεις από Μελβούρνη, όμορφα και ενδιαφέροντα.

  4. Μπράβο αγριμάκι μου. Τέτοια νέα να μας λες να χαιρόμαστε 🙂

    Να χαίρεσαι τα όμορφα του τόπου που ζεις και καλή δύναμη για να συνεχίσεις ακάθεκτη!!!

  5. Αγριμιώ μου,χαίρομαι φίλη μου μέ τίς επιτυχίες σου!!Λίγο,μόνο λίγο ζήλεψα τίς φωτό από τήν Μελβούρνη,τήν πόλη πού γεννήθηκα,καί τίς εκβολές τού Yarra ποταμού!Νά περνάς καλά,έως τήν παντοτεινή σου επιστροφή στήν όμορφη πατρίδα μας!!Πολλά φιλάκια!!Μήν μέ ξεχνάς!!!

    • Ε, την επόμενη φορά να πάρεις την κόρη και να έρθετε μαζί… Να κλέψω κι εγώ λίγη από την τέχνη σου.. χα χα. Πάνε χρόνια πολλά από τότε που ήσουν εδώ, έχουν αλλάξει πολλά…

  6. Γειά σου Αγριμιώ ! Φαίνεται τόσο όμορφα εκεί .. οι φωτογραφίες είναι υπέροχες και από το βιντεάκι είδα πόσο καθαρό είναι το μετρό.. Εδώ πάλι είναι μέσα στη βρώμα, να σιχαίνεσαι να καθήσεις και να φοβάσαι να το χρησιμοποιήσεις τα βράδια.. Είναι πανέμορφος ο τόπος που μένεις και μπράβο σου και για τους βαθμούς :)) Καλή συνέχεια κορίτσι !! Πολλά φιλιά !!

    • Ούτε εδώ κυκλοφορείς άνετα το βράδυ, ούτε στο κέντρο, ούτε στο τραίνο… η εγκληματικότητα είναι υψηλή. Είναι πανέμορφος ο τόπος που μένω, έχεις δίκαιο. Κι εσύ είσαι τυχερή!! Και βγάζεις και υπέροχες φωτογραφίες, ενώ εγώ… χα χα. Σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. 🙂

  7. Καλημέρα καλημέρα…Τι εικόνες!!! Τι ταξίδι νοερό…Συγχαρητήρια για τους βαθμούς είσαι αστέρι! Δεν είχα αμφιβολία ότι θα μείνουν παγωτατζίδες όλοι με εσένα τον άσπρο σίφουνα! Αχ αχα ζηλεύω ζηλεύω ακι ρωτώ: Αγριμάκι μου γλυκό, τι ετοιμάζεις;

    • Είσαι γούρικο παιδί τελικά… Από την ημέρα που «μιλήσαμε» το ένα καλό μετά το άλλο… Σου το είπα, έχουμε τυχερό Αστεράκι εμείς οι δυο! 🙂 Και γλυκό ετοιμάζω, και αλμυρό ετοιμάζω. Έννοια σου, φιλενάδα!! 🙂 Φιλιά πολλά πολλά κι ακόμη περισσότερα από κοντά, ε;

  8. Καλημέρα και καλό μήνα σου εύχομαι 🙂
    Τι μου θύμησες, πόσο πολύχρωμος προορισμός…
    Λες να σας έρθω κι εγώ σιγά -σιγά κατά εκεί μιας κι εδώ χαΐρι δε βλέπω;
    Εύχομαι έτσι όμορφα να περνάς κι έτσι ενθουσιασμένη να μείνεις!
    Χαιρετισμούς από την πατρίδα…

    • Σ’ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια… 🙂 Όντως, πολύχρωμος προορισμός. Αλλά τα πράγματα είναι δύσκολα παντού, κι εδώ υπάρχει δυσκολία με την αναγνώριση πτυχίων ή/και προϋπηρεσίας. Έχει όμως πανέμορφα μέρη κι εγώ έχω ερωτευθεί με τις ιστορίες των Αβοριγίνων.. Καλή Πατρίδα! 🙂

  9. Πολύ όμορφο ταξίδι μου έκανες , με γέμισες ήχους , εικόνες και χρώματα, σε ευχαριστώ πολύ.
    PS.Συγχαρητήρια και πάντα επιτυχίες σου εύχομαι .
    Καλό βράδυ Αγριμιώ μου.

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

