Κάποια λάθη δεν έχουν επιστροφή…

Μη ξεχνάς, όσο κάθεσαι στον καναπέ, γράφεται Ιστορία..

Κάποιοι άλλοι παίρνουν αποφάσεις για τη ΖΩΗ σου και το μέλλον των παιδιών σου.

revolt

Εδώ και καιρό τα αδέρφια μας στην Κρήτη δίνουν τη δική τους μάχη ενάντια στην υδρόλυση των χημικών της Συρίας στην Μεσόγειο και την επικείμενη οικολογική καταστροφή.

Μια μάχη την οποία οι «μεγάλοι» αποκρύπτουν εσκεμμένα.

Από συζητήσεις, τηλεοπτικά πάνελ, εφημερίδες και προεκλογικά ευχολόγια.

Οι κραυγές αγωνίας των κατοίκων του νησιού δεν ακούγονται.

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε από το εξωτερικό είναι να πιέσουμε τους ελληνικούς συλλόγους της Ομογένειας ξανά και ξανά, ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα απαντήσουν στις δικές μας κρητικές κραυγές αγωνίας.

 

 

8 thoughts on “Κάποια λάθη δεν έχουν επιστροφή…

  1. Aγριμάκι μου οι Κρήτη .. και οι άνθρωποί της…παλευουν.. και θα παλέψουν να μην γίνει η μεσόγειος διπλα σ αυτο το πανέμορφο νησί.. αλλη μια χωματερή των αποβλήτων τους..!!!!
    Καλό και όμορφο μήνα να έχεις μακρινό μου… φιλάκιααααααααα!!!!

  2. Ξέρω πως γίνονται πολλές κινητοποιήσεις, αλλά το αφήνουν στην αφάνεια. Δεν προβάλλεται, παρά μόνο σε λίγα ραδιόφωνα και μπλογκς. Είναι έγκλημα αυτό που γίνεται. Μπράβο σου που υψώνεις κι εσύ από κει που είσαι τη φωνή σου! Καλή τύχη στις προσπάθειές σου Αγριμάκι μου!

  3. Ευτυχώς που ήρθες από την Αυστραλία και μου άνοιξες τα μάτια. Εγώ εδώ στην Ελλάδα και είχα άγνοια… Βοήθεια μας… Και καλή προσπάθεια, από την άλλη άκρη του πλανήτη. Καλό μήνα! 🙂

  4. Μακάρι να ακουστεί η κραυγή τους….όπως λέει και η Μαρία κινητοποιήσεις γίνονται, μα δεν ακούγονται, για μάλλον αυτονόητους λόγους…η Δάφνη είχε μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση και γι’ αυτό το θέμα, αλλά και για την ελευθερία του τύπου στην Ελλάδα…
    Καλό μήνα!

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!