Σεπτέμβρης

Γλυκός, δροσερός, γαλάζιος.

Όσο ήμουν Ελλάδα, ερχόταν πάντα με τις πιο γλυκιές αναμνήσεις φέρνοντας μαζί του τα Πρωτοβρόχια, τη μυρωδιά βρεγμένου χώματος, το φρεσκοψημένο ψωμί, το πράσινο χρώμα των σχολικών θρανίων, τα μικρά καφενεδάκια στο κέντρο της πόλης, τις παρατεταμένες διακοπές μου, την άρνηση να επιστρέψω στο γκρίζο της μεγαλούπολης.

Τα τελευταία χρόνια όμως, μαζί με τις δεκάδες θύμησες από την πιο γλυκιά και πονεμένη Πατρίδα, μου φέρνει την άνοιξη, ανθισμένους κήπους, τις πρώτες λιακάδες έπειτα από πολύμηνες συννεφιές και βροχές καθώς και περιπάτους στις παραλίες.

Κάθε Σεπτέμβρης και μια μικρή αρχή.

Φέτος το Σεπτέμβρη κλείσαμε πέντε χρόνια μαζί σε αυτή την πολύχρωμη μπλογκογειτονιά.

Ο Σεπτέμβρης δεν φαντάζει πια τόσο ξένος, τόσο απρόσιτος, τόσο μοναχικός. Το βλέπω τώρα ξεκάθαρα. Ο Σεπτέμβρης είναι ίσως ο πιο δυναμικός, ο πιο ελπιδοφόρος μήνας του έτους.

Σηματοδοτεί για εμένα τις μικρές γλυκές επιστροφές στις ολοπράσινες πατρίδες, την αναγέννηση, το σπόρο της αναζήτησης, της κορύφωσης και της λύτρωσης.

Και πώς αλλιώς να τιμήσουμε αυτά τα μικρά συναπαντήματά μας παρά με μικρές, πράσινες επαναστάσεις;

11 thoughts on “Σεπτέμβρης

  1. «Καταλαβαινόμαστε τώρα, δεν χρειαζόμαστε περισσότερα»!!! 😉
    Χρόνια πολλά στο φιλόξενο και τρυφερό σου σπιτικό, με πολλές εμπνεύσεις, κινητοποιήσεις και Αγάπη!
    Καλώς να δεχτείς το καλοκαιράκι και τη ξεκούραση που δικαιούσαι!

    ΑΦιλάκια πάντα με όλη μου την αγάπη! ❤

  2. Επαέ Αγριμάκι μου στην Κρήτη σου μόλις σήμερα έφτασε το Φθινόπωρο …
    Ο Σεπτέμβρης μάθια μου σηματοδοτεί πολλές αρχές και εσύ του Σεπτέμβρη παιδί είσαι ; να σε χαιρόμαστε για πολλά χρόνια ακόμα ..και πάντα να ανταμώνουμε .μακαρι και απο κοντα συντεκνακι μου φιλώ σε.:) 🙂

  3. Τραγουδάρα!
    Α ρε Αγριμάκι μου… να είσαι καλά και να συνεχίσεις να γράφεις, να επικοινωνείς, να μας ξεσηκώνεις και να μας συγκινείς!
    Και με το καλό να βρεθούμε από κοντά. Το φαντάζεσαι να συναντιόμασταν στο νησί, με την Ρούλα μας; Το κρατάω σαν κρυφό καημό και ελπίδα…
    Φιλιά πολλά και όλη μου την αγάπη♥

  4. Χωράω και εγώ η βλάχα του κερατά στην παρέα των Κρητικών;
    Αν με δέχεσαι σου στέλνω τις φιλούρες μου και τα χρόνια πολλά στο blogaki σου.
    Ο Σεπτέμβρης εκτός από γλυκός,δροσερός και γαλάζιος είναι μήνας που έκανε την εμφάνιση επί της γης και η αφεντομουτσουνάρα μου και έπεσε μεγάλη χαρά στην πλάση.χα,χα,χα,χα,χα,χα
    Να είσαι καλά

  5. Πω πω πρέπει να είναι πολύ περίεργο που έπειτα από μια ολόκληρη ζωή στην Ελλάδα, μαθαίνεις να ζει στην άλλη άκρη του κόσμου και περνάς τους «χειμωνιάτικους» μήνες μέσα στο καλοκαίρι…
    Συμφωνώ μαζί σου για τον Σεπτέμβρη. Είναι πολύ ελπιδοφόρος μήνας!
    Πολλά φιλιά!

  6. Χρόνια σου πολλα Αγριμάκι μου. Ανατριχιαστική με το τραγούδι. Τα λενε όλα με τη με στη φωνή τους και τα λόγια όλο νολημα οι αγαπημένοι ερμηνευτές. Πολλα ταξιδιάρικα φθινοπωρινοανοιξιάτικα φιλια!!! :))

  7. Δε χρειάζονται και πολλά λόγια πια… γνωριζόμαστε, ξέρουμε τι αγαπάμε, τι προσδοκάμε, τι ονειρευόμαστε … κοινός ο στόχος κι ας είναι διαφορετικές οι πορείες Αγριμιώ μου.
    Όμορφος μήνας κι ο Σεπτέμβρης, όπως όλοι οι μήνες καθένας με το ξεχωρό του… κι εύχομαι χρόνια πολλά να είναι ακόμα εμπρός μας σε τούτο το μπλογκοχωριό να τα λέμε και να γράφουμε ότι μας κατεβαίνει, ότι μας κάνει και γελούμε κι ότι μας πονεί 🙂
    Σε γλυκοφιλώ ξενιτεμένο μου ….

  8. Άνοιξη τον Σεπτέμβρη! Δεν μπορώ να το νιώσω και θα ήθελα. Τον λατρεύω πάντως. Είναι αρχή δημιουργίας, γέννηση στόχων.. Καλώς να δεχτείς την Άνοιξη αγριμάκι μου και χρόνια πολλά πολλά στο μπλοκάκι σου!!! Δεν ήξερα ότι είσαι τόσο καιρό εδώ μέσα. Μάλλον άργησα να σε γνωρίσω 🙂

    Σε γλυκοφιλώ ξενιτεμένο μου

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

