Εκδήλωση-συζήτηση για τα χημικά (Αθήνα)

Οι (αντι)δράσεις της Παρασκευής μας βρήκαν όλους κι όλες να παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα από την άλλη άκρη του πλανήτη!

Σε όλους κι όλες εσάς, που τιμήσατε τον αγώνα με την παρουσία σας, σας αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ.

chalkidiki 2

Όσοι είστε στην Αθήνα μη χάσετε την παρακάτω εκδήλωση την Τετάρτη 16 Ιουλίου.

Διακυβεύονται πολλά, και παρότι τα μπάνια του λαού και τα Αθηνοκεντρικά ΜΜΕ μας δυσκολεύουν πολύ, είμαι σίγουρη ότι θα είναι επιτυχής κι αυτή η συζήτηση-συνάντηση για αυτό να μη λείψει κανείς/καμμιά.

forum on chemicals

4 thoughts on “Εκδήλωση-συζήτηση για τα χημικά (Αθήνα)

  1. Καιρός ήταν !
    έστω και την τελευταία στιγμή… γιατί στην Ελλάδα πρώτα γίνεται το κακό και μετά τρέχουμε να το μαζέψουμε !!
    Όπως κι ελπίζω να καλυφθεί επάξια από τα ΜΜΕ και να μη το θάψουν μεταξύ μπικίνι και Μυκόνου….

    Μια ζεστή αγκαλιά Αγριμιώ μου… σας έχω χάσει αυτόν τον καιρό που είμαι τόσο πιεσμένη και μέχρι τον Σεπτέμβρη που θα ξαναπάρω ανάσα θα μου λείπετε πολύ όλοι σας…
    Σε φιλώ πολύ 🙂

  2. Εδώ Αγριμιώ μου καθε μερα τα ραδοιόφωνα και τα τοπικα καναλια δεν περναει μερα που να μην αναφέρουν το θεμα και προπαντως ο σταθμός 9.84….. το ξερεις οτι ήδη έχει ξεκινήσει το καραβι με τα χημικα..έ;; ας ευχηθουμε να πανε όλα ο αγώνας πρεπει να συνεχιστεί..να παλέψουμε για μια καθαρή θάλασσσα.. μικρή μου φιλάκιααααααα πολλα συντεκνάκι…

  3. Ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η πορεία του καραβιού Αγριμιώ μου ευελπιστούμε η πορεία και η φωνή του λαού να είναι δυνατή !!!! Δικαιούμαστε τη θάλασσά μας καθαρή !!!!!
    Φιλάκια στη μακρινή Μελβούρνη …

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

