Τα στιγμιότυπα της εβδομάδας

Σάββατo (πρωί)

Αγριμιώ: Σςςς… Σου είπα δια-βά-ζω. Πάλι στο τηλέφωνο; Το θέλω να μιλήσω με την Κάρλα, θα μείνει σ’εμάς απόψε. Έχουμε πολύ διάβασμα για την εξεταστική.

Γιαγιά: Ποια είναι αυτή η Κλάρα πώς την είπες; Και τι θέλει στο σπίτι μας; Το ξέχασες το πάρτυ μου;

Αγριμιώ: Ποια Κλάρα, ρε γιαγιά; Η φίλη μου η Ιταλίδα που είναι στο τμήμα μου; Την ξέχασες πάλι; Όχι, δεν το ξέχασα το πάρτυ σου, αλλά θα πρέπει να μείνει σ’εμάς αύριο.

Γιαγιά: Τι εννοείς αύριο; Αύριο είναι το πάρτυ μου! Φεύγω για Ελλάδα και θα’ρθουν οι φίλες μου από εδώ για πυτζάμα πάρτυ. Θα κοιμηθείς στο σαλόνι!

Αγριμιώ: Πυτζάμα πάρτυ; Τώρα στα γεράματα; Μαμάαααα… Πες κάτι στη γιαγιά γιατί θα γίνει η μάχη του Σκρα εδώ μέσα! Θα κοπώ στην εξεταστική και θα πρέπει να το ξαναδώσω και αυτή θέλει να μου φέρει τα ΚΑΠΗ εδώ μέσα αύριο.. Μαμάααα!! Θέλω το δωμάτιό μου πίσω!

*****

Φωνή της συνείδησης: ΚΑΛΜΑΡΕ, ΑΓΡΙΜΙΩ, ΚΑΛΜΑΡΕ. ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΜΕΡΙΚΛΑΝΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ;

?

Αγριμιώ: Θα σκότωνε καμιά Κινέζα! Κανένα Ινδό. Μικροπράγματα δηλαδής.

Φωνή της συνείδησης: Μπράβο, Αγριμιώ. Κοντά έπεσες! Πολύ κοντά…

Αγριμιώ: Ναι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι ο Αμερικλάνος έχει μόνο κάτι Ασιάτες. Με Ελληνίδες γιαγιάδες δε νομίζω να τα έχει βάλει ποτέ!!  

Φωνής της συνείδησης: Αμάν πια εσείς οι Υδροχόοι! Τα ίδια κι αυτός! Ανεβάζετε πίεση με το παραμικρό.

Αγριμιώ: Γράψε λάθος. Μας την ανεβάζουν εννοείς! Όχι και τίποτε άλλο, ρε συ, αλλά ΕΓΩ τον έχω κόψει τον καφέ. Μήνες. Εξάμηνα. Δηλαδή δε θυμάμαι καν πότε ήταν η τελευταία μου φορά… Μη τα ρίχνεις εκεί λοιπόν… άτιμη γυναίκα!

Φωνή της συνείδησης: Σιωπή! Μη μας ακούσει, τώρα είναι που δεν θα τον κόψει ποτέ!

δεν φοβάμαι τίποτα είμαι μανάρι

Κυριακή (απόγευμα)

Αγριμιώ (από το σαλόνι): Τι κάνετε πάλι χωμένες στο ψυγείο;

Φίλη: Τρώμε τούρτα. Θες ένα κομμάτι;

Αδερφή: Άσε, μη της δίνεις, δεν τρώει επεξεργασμένα. Όλο με σαλάτες τη βγάζει. Βιολογικά, ωμοφαγία, χορτοφαγία. Μακριά από εμάς, θεέ μου! Έκανα τόσο κόπο να χτίσω αυτό το κορμί και έρχεται τώρα αυτή να μου τα διαλύσει όλα!

Αγριμιώ: Όχι, να μου λείπει.

Φίλη: Έλα, δοκίμασε. Πάνε μήνες. Ένα κομματάκι μόνο. Δεν χαίρεσαι που θα φύγει η γιαγιά;

Αγριμιώ: Η Αριστέα είπε..

Αδερφή: Αμάν πια! Πλύση εγκεφάλου σου έκαναν;

Αγριμιώ (έπειτα από μήνες διατροφής): Χαίρομαι, πώς δεν χαίρομαι!

Φωνή της συνείδησης: Ένα μικιό κομματάκι, πολύ πολύ μικιό.

Δευτέρα (βράδυ)

Αγριμιώ (καθισμένη στο ίδιο σημείο, μανταλάκια στα μάθια): Πώς να’μαι; Δεν νομίζω ότι θα προλάβω τη διορία. Και υποτίθεται ότι πήρα ειδική άδεια, επειδή θα λείπω σε συνέδριο.

Κάρλα: Κι εγώ γράφω, γράφω, γράφω.. και δε λέει να τελειώσει. Πώς ήταν το πάρτυ;

Αγριμιώ: Μην τα ρωτάς! Έρχεται και μου τρίβει το εισιτήριο στη μούρη η άτιμη…

examsΤρίτη (μεσημεράκι)

(Τηλεφωνική συζήτηση)

Συνάδελφος: Έφερες μαζί σου μανό;

Αγριμιώ: Με δουλεύεις; Αυτά δοκιμάζονται σε ζωάκια..

Συνάδελφος: Σας το’χα πει… δεν αλλάζει. Λοιπόν, είμαστε στο αεροδρόμιο. Μα τι κάνεις τόσες ώρες; 

Αγριμιώ: Τσογλάνια! Αποφοιτήσατε κι εμάς δεν μας σκέφτεστε.. Στις 4 κοιμήθηκα απόψε. Έρχομαι, έρχομαι! Να τελειώνω μια ανάρτηση! Τι ώρα είναι; Ηηηηη… 

Συνάδελφος: Δεν μπορούμε να φύγουμε για Brisbane χωρίς εσένα. Τελείωνε πια!

6 thoughts on “Τα στιγμιότυπα της εβδομάδας

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

