Οι εκλογές έφυγαν, οι αυταπάτες παραμένουν…

Κάπως έτσι κύλησε προεκλογικά, βουτηγμένος στα παρασκήνια και τις πισώπλατες μαχαιριές, κι ο Μάιος.

Με την κυβέρνηση κι αρκετούς πολίτες να ενστερνίζονται το παρακάτω…

malakies

Βροχερός κι εκρηκτικός ο Μάιος εδώ στη Μελβούρνη με τις φοιτητικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, ενάντια στις περικοπές στα πανεπιστήμια, να μην αφήνουν περιθώρια αδράνειας και ραστώνης. Καλοκαιρινός και δροσερός εκεί με τις εκλογές να φαντάζουν μια δυσάρεστη διακοπή μέσα στη μουντίλα και τον σκοταδισμό των μήντια.

Κι αναρωτιέσαι, στον απόηχο όλων αυτών, τι πήρε ο καθένας από αυτές τις εκλογές;

Τι άφησε πίσω;

Πόσο βαθιά έβαλε το χέρι στην καρδιά, τη ψυχή και τη συνείδησή του την ημέρα των εκλογών;

Αν τελικά οι αυταπάτες θα παραμεριστούν, μαζί με τις διχόνοιες και την απανθρωπιά, και θα δώσουν θέση στην προσπάθεια, την ελπίδα, το μοίρασμα;

dreams and thoughts

Κι αν θα καταφέρουμε να ζήσουμε ποτέ ΕΚΤΟΣ τηλεοπτικού πάνελ…

Να μην μας ορίζουν τα θέλω, τα πρέπει και τα μη τους.

8 thoughts on “Οι εκλογές έφυγαν, οι αυταπάτες παραμένουν…

  1. Και όμως Αγριμιώ μου τίποτα δεν έχει αλλάξει !!!! Το μόνο που εμένα ανησυχεί είναι η άνοδος των Χρυσαύγουλων!!!! Κατά τα άλλα μια από τα ίδια , όλοι πήραν τα μηνύματα αλλά νομίζω ότι οι ψηφοφόροι δεν έχουμε πολιτική παιδεία , ούτε τσαγανό!!! Φιλάκια κοριτσάρα μας!!!

    • Νικόλ μου, με απασχολεί έντονα το ζήτημα της πολιτικής παιδείας. Βλέπω πως κι εδώ στην Αυστραλία υπάρχει το ίδιο πρόβλημα, ίσως πρέπει να κάνω και σχετική ανάρτηση. Οι έφηβοι και οι νέοι δεν γνωρίζουν καν τα βασικά για την εδώ Βουλή, τις λειτουργίες της και τους αντιπροσώπους… ενώ μπορεί να είναι κομματοποιημένα κι όταν γίνεται κάποια πορεία να κατέβουν με κόκκινες ή πράσινες σημαιούλες, δεν ξέρουν να σου πουν τίποτε. Δεν έχουν γνώση μήτε συνείδηση ή πολιτική και κοινωνική βούληση. Θλιβερό!

      Φιλιά πολλά κι από εμένα, αργώ ν’απαντήσω λόγω εξεταστικής, ε; 🙂

  2. Την ξέρεις καρδούλα μου την απάντηση!
    Τίποτα δεν έχει αλλάξει…όλα είναι όπως παλιά…♫ ♪ ♪ ♫
    Φιλάκια πολλά ξενιτεμένο μου!

    • Η απάθεια είναι δικαιολογημένη εν μέρει, ο κόσμος έχει κουραστεί, δεν υπάρχει πολιτική παιδεία, όπως ανέφερε και η Νικόλ, πάψαμε πλέον να ελπίζουμε. Νομίζω αυτό ήταν και το πιο σοβαρό πρόβλημα – η έλλειψη ελπίδας… Φιλί γλυκό κι από εμένα!

  3. Δεσποινιώ μου καλησπέρα από τη βροχερή Αθήνα!
    Δυστυχώς τα μυαλά των Ελλήνων δύσκολα αλλάζουν.. ώρες ώρες αναρωτιέμαι αν ζω σε άλλη χώρα. Καλή δύναμη συναδέλφισσά μου! 🙂

    • Και σε άλλο πλανήτη μη σου πω, Κατερινιώ! Λολ. Έτσι ακριβώς είναι και οι Αγγλοσάξονες, είναι πολύ πιο παγκόσμιο αυτό το φαινόμενο κι όχι τόσο τοπικό όσο το βλέπουμε τελικά. Καλή δύναμη και σ’εσένα 🙂 Σ’ευχαριστώ πολύ που περνάς από το κουτουκάκι μου

    • Αλήθεια, Νίκο; Υπάρχει περισσότερος θυμός τώρα ή απλά εκφράζεται πιο ανοιχτά; Δεν ξέρω… η πορεία θα δείξει! Σ’ευχαριστώ πολύ, να’σαι καλά 🙂

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

