Ονειροχρόνος… (Dreaming)

 (Ακολουθεί η συμμετοχή μου στο «Ένας πίνακας/δύο ιστορίες» της συντέκνισσάς μου)

Barro Yarda Totem Djunba 

*

Αντανάκλαση:

Ο «Ονειροχρόνος» είναι μια αρχή χωρίς μέση ή τέλος.

Μέσα του περικλείει τα πάντα

διότι όλα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα.

Γη, αέρας, νερό, χώμα,

άνθρωποι, ζώα, περιβάλλον.

Εκεί όπου οι δημιουργοί/πρόγονοι γίνονται

δέντρα, πουλιά, ποτάμια και βράχοι.

Παρακολουθούν σιωπηλά, αλλά δε μετέχουν, μοναχά

καθοδηγούν σε στιγμές ανάγκης.

*

Ζεσταίνουν τις καρδιές μας υπογραμμίζοντας την ανάγκη

να διαφυλάξουμε όσα βρήκαμε,

να αγαπήσουμε όσα παραλάβαμε,

να πολεμήσουμε για όσα κοντεύουμε να χάσουμε.

Όλα όσα χωράνε και ταιριάζουν σ’έναν κύκλο ζωής…

Σε μιαν αστερόσκονη!

*

Παραμορφωτικός καθρέπτης:

Ο «Ονειροχρόνος» (Dreaming) των Ιθαγενών Αβοριγίνων της Αυστραλίας,

εκεί απ’όπου ξεπήδησε η ζωή, η φύση, τα ζώα, οι άνθρωποι,

ευτελή κι απρόσωπα αντικείμενα στο όνομα κάθε μεγάλης κομπανίας και οικονομίας,

στοιβαγμένα όλα σε μικρά υποτελή βαγόνια άλογης παραβατικότητας.

Κομμάτια της συλλογικής συνείδησης και των συλλογικών αναμνήσεων κι αγώνων

πεταμένα σε καλάθια σκουπιδιών, έρμαια μιας τυχάρπαστης πολιτικής των σκοπιμοτήτων,

των βιαιοπραγιών και της παραπληροφόρησης.

Απόρροια μιας πολιτικά καθοδηγούμενης οικοκτονίας.

*

Έμβια όντα τα οποία μετατρέπονται σε άβουλες μάζες κι αριθμούς,

αυλοκόλακες και δήμιους των ίδιων των συνειδήσεών τους,

μέσα από μία παγερή και στυγνή δολοφονία της Ύπαρξης του Όλου

σαν μια ενιαία μονάδα -γη, αέρας, νερό, χώμα, άνθρωποι, ζώα, περιβάλλον-

που εξαφανίζεται μεμιάς μπροστά στο πράσινο δολάριο.

17 thoughts on “Ονειροχρόνος… (Dreaming)

  1. Πατριδάκι μου έγραψες!!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την εξαιρετική σου συμμετοχή!!! ❤ Είναι πολύ ενδιαφέρων ο πίνακας που επέλεξες, τον έψαξα λίγο και στο διαδίκτυο να βρω τον συμβολισμό του κι ενθουσιάστηκα!! Δεν μπορώ να διαλέξω, είναι και τα δυο κείμενα τόσο δυνατά!! Στο ένα ωδή στην ζωή, στο περιβάλλον, στην δημιουργία και στο άλλο κατακραυγή για τον ευτελισμό και τον θάνατο της ζωής και της δημιουργίας!!!!
    Παγερή και στυγνή δολοφονία της ύπαρξης του όλου!!!!! Τα λες όλα!!
    Να σαι καλά μάχιμο αγριμάκι μου!!!
    Σε φιλώ ολόγλυκα!!

    • Πλησιάζει εξεταστική, συνέδρια, παρουσιάσεις, εργασίες, δουλειά.. και τα άλλα θέματα που λέγαμε.. κι εγώ έχω το μυαλό μου συνεχώς στο περιοδικούλι μας!! 🙂 ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΥΝΑΩ ΑΠΟ ΕΠΑΕ!! χαχαχα. Υπέροχη και η δική σου συμμετοχή, έχω λάβει πολλά διαμάντια μέχρι στιγμής!!

  2. Παράθεμα: Ασκήσεις ύφους | marilenaspotofart

  3. Παράθεμα: Ενημέρωση για την πρό(σ)κληση: ένας πίνακας/δυο ιστορίες | marilenaspotofart

  4. Παράθεμα: Καλό μήνα με πρό(σ)κληση!! | marilenaspotofart

  5. Είναι γνωστό το τι έκαναν στους Αβοριγίνες οι πρώτοι έποικοι στην Αυστραλία και τι συνεχίζεται να γίνεται … φτώχεια, ανεργία, θνησιμότητα… χειρότερα κι από τους Ινδιάνους της Αμερικής.
    Κάποτε μόνο τα σύμβολα θα μείνουν στους βράχους να θυμίζουν αυτόν τον λαό αν δεν κάνει κάτι δραστικό η κυβέρνηση της Αυστραλίας… αλλά όπως πολύ σωστά το λες στο τέλος, το πράσινο δολάριο καταπίνει τα πάντα.

    Καλησπέρα Δεσποινάκι μου, ακόμα μια ξεχωριστή ανάρτηση που βλέπω σήμερα στα μπλογκ….
    Σε φιλώ πολύ :-))

  6. και η ωδή σου και ο θρήνος σου εμπεριέχουν αλήθειες μεγάλες. οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος είναι. φύση και άνθρωπος. ζωή ή θάνατος. και είναι ολοφάνερο πως για τη ζωή με νύχια και με δόντια πρέπει να παλεύουμε καθημερινά!

    υ.γ. έκανα όπως μου είπες. ελπίζω να το έκανα σωστά.

    με πολύ αγάπη σε φιλώ Αγριμιώ μου!

  7. Παράθεμα: 1 πίνακας-2 ιστορίες (ενημέρωση)!! | marilenaspotofart

  8. Αναρωτιέμαι αν οι καθαρόαιμοι Αυστραλοί, έχουν τις ίδιες ευαισθησίες και γνώσεις με σένα. Η φωνή σου είναι συγκλονιστική κι όπως με έκανες να ανατριχιάσω από περηφάνεια για τη δράση σου με τα χημικά στην Κρήτη, άλλο τόσο απόψε με την αναφορά σου στη φυλή αυτή, που έχει υποστεί μια γενοκτονία απ’ τους λευκούς αποίκους. Ο δρόμος του δολαρίου είναι τελικά σπαρμένος με αίμα…
    Να’σαι καλά ρε συντεκνάκι ♥

  9. Να αγαπήσουμε όσα παραλάβαμε…. να πολεμήσουμε για όσα κοντεύουμε να χάσουμε.. τι φοβερές αλήθειες..Αγριμάκι μου…!!πολύ όμορφη η συμμετοχή σου…
    Μια ηλιαχτίδα για ψυχή
    στο μπέτη σου φωλιάζει
    κι απλόχερα τσ ελπίδας φώς
    ρίχνει σαν σκοτεινιάζει……………φιλιά Αγριμάκι μου απο την Κρήτη σου..!!!

  10. αχ ξενιτεμένο μου! Αχ αυτή η η αγωνία σου για όλους και για όλα! :)))
    Αναρωτιέμαι κι εγώ (ρητορικά εντελώς) για τους Αυστραλούς, αν έχουν τις ίδιες ευαισθησίες … ήσουν η αιτία να μάθω πολλά για τους Αβοριγίνες που αγνοούσα…. θυμάμαι ακόμα τα πρώτα βίντεο που είδα κι είχα ανατριχιάσει….
    Να’σαι καλά κορίτσι μου γλυκό !!!

  11. Και τα δυο κείμενα που συνοδεύουν τον πίνακα που διάλεξες είναι υπέροχα!
    Μακάρι ο παραμορφωτικός καθρέπτης να μην ήταν μια πραγματικότητα!
    Φιλιά πολλά!

  12. Παράθεμα: Πρόσφατη ενημέρωση για την πρό(σ)κληση: Ένας πίνακας-δυο ιστορίες! | marilenaspotofart

  13. Παράθεμα: Μικρή ενημέρωση για την πρό(σ)κληση: Ένας πίνακας/δυο ιστορίες | marilenaspotofart

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

