Ταξίδια..

Τα πιο μακρινά ταξίδια μας, τα κάναμε με τσ’άκρες τω μαθιώ μας. Σε τόπους αγαπημένους. Σ’ανθρώπες απού’χουμενε πονέσει. Κρατώντας στα χέρια γραπτά που μας έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον, γεμίσει, προβληματίσει..

Από την αρχή του σχολικού έτους, δε σταματήσαμενε να ταξιδεύουμε και να συμπλέουμε μαζί πίσω στην Πατρίδα.

Κι αφού Αναλυτικό Πρόγραμμα στα σχολεία της ομογένειας δεν υπάρχει αλλά ούτε παίρνουμε πλέον βιβλία από το Υπουργείο Παιδείας.. αναγκαζόμαστε να χρησιμοποιούμε τη Φαντασία μας για να διδάξουμε μιά ολιά Ελλάδα κι Ελληνικότητα στα κοπέλια μας, καλλιεργώντας μικρούς, δημιουργικούς στοχαστές.

Οι αναρτήσεις σας έγιναν παράγραφοι που δουλεύτηκαν ποικιλοτρόπως. Σύνταξη, γραμματική και λεξιλόγιο. Θέματα εκθέσεων μα και μεταφράσεις. Ποιήματα, πονήματα, προβληματισμοί. Και δώσε να κάνουμε αναλύσεις.

DSC_2008 (1)

Οι φωτογραφίες σας, στιγμές απόδρασης. Άλλοτε πηγή έμπνευσης, άλλοτε μικρά βασανιστήρια.

Μπορεί να χάθηκα, μα πήρατε πλέον μορφή μέσα απ’τα γραπτά σας. Αφού δεν μπόρεσα και φέτο να σας έχω δίπλα μου, σκέφτηκα πως το να σας φέρω μέσα μου στοργικά κι ευλαβικά ήντονε πιο σημαντικό.

Και φέτος το Αναλυτικό μας Πρόγραμμα είχε απ’όλα..

Επισκέψεις σε μουσεία και παραστάσεις.

Παραμύθια.

Προβληματισμούς με καθαρή μαθιά, στο Απάγκιό μας.

Οικολογία, αυτοοργάνωση και πολιτικές σκέψεις.

Δημιουργίες και κατασκευές.

Άσωτες..σκέψεις!

Μικρά, καθημερινά θαύματα…

Μαγικές μαγισσούλες.

Μα προπαντώς..

Αγάπες τηγανητές

κι αγάπες Κρητικές…

Κάπως έτσι, μέσα από τσ’αναρτήσεις σας, βρίχνουμε κι εμείς το στίγμα μας.

Γιατί ήντα θα’μασταν χωρίς προορισμό;

Μικρές πυξίδες, σαν αστεράκια που αχνοφέγγετε στα ατελείωτα βράδια μας, ν’ανθίζουμε πλάι-πλάι. Μαζί…

Γίνατε το λιμανάκι μας, τ’απάγκιό μας, όπου επιστρέφαμε έπειτα από κάθε ταξίδι μας. Παρά τις φουρτούνες, τις βροχές, τις καταιγίδες. Τα πνευματικά έλη, τα διλήμματα, τις ανατροπές.

Ευχαριστώ σας!

24 thoughts on “Ταξίδια..

  1. Το ευχαριστώ σε, πρώτα σε σένα τρυφερό μας αγρικάκι…
    Σκεφτόμουν πως ευτυχώς και είσαι ένα αγριμάκι που με τίποτα δεν το βάζει κάτω… βλέπεις την αίσθηση εγκατάλειψης απ’ τη πολιτεία εμείς εδώ την βιώνουμε με το που θ’ ανοίξουμε το πρωί τα μάτια μας…
    .ΑΛΛΑ υπάρχει αυτό το μαγικό «αλλά» που όλα τ’ αλλάζει, που όλα τα μεταμορφώνει χάρη στην εσωτερική μας δύναμη και ώρες ώρες ας λυγίζουμε, λυγίζουμε «αλλά» δεν σπάμε!
    Η μπλογκοπαρεούλα μας είναι πέρα από σύνορα και ο ένας στηρίζει τον άλλο, έτσι πάει!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς και καλή μας δύναμη! 🙂

    • Σωστά, μαγισσάκι, μπορεί να λυγίζουμε αλλά το ότι ΔΕΝ σπάμε είναι που κάνει τη διαφορά 🙂 Δεν υπάρχουν σύνορα στη δική μας γειτονιά, μια γειτονιά φιλίας κι αγάπης. Φιλώ σε κι εγώ

  2. Αγριμάκι μου γλυκό πόση αγάπη έχεις μέσα σου για το πατριδάκι σου και για εμάς!!! Μέσα από τα μάτια σου γίναμε ακόμα μια φορά μια μεγάλη αγκαλιά από Ελλάδα μέχρι Αυστραλία!!
    Πολλές πολλές αγκαλιές μάτια μου και να ξέρεις κι εμείς σε αγαπάμε και σε σκεφτόμαστε!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα!! ♥♥

  3. τι γλυκιά ανάρτηση και πόσο όμορφα αναπολούν τη χώρα τους οι μετανάστες!
    Κουράγιο Αγριμιώ !
    φιλάκια!

  4. Πολύ όμορφη ανάρτηση Αγριμιώ μου!
    Σου λείπει η πατρίδα εε;;
    Μην ανησυχείς θα έρθεις σύντομα δεν μπορεί!!
    Πολλά φιλιά κλή εβδομάδα!

  5. Αι στο καλό σου! Μ΄έκανες κι δάκρυσα, άσε που στη φωτό με το ποδηλατάκι αναρίγησα!
    ΣΛ ΣΛ ΣΛ απίστευτα! Μου έλειψε η φωνούλα σου!
    Μωράκι μου ♥

    • Κι εμένα μου έλειψε η φωνούλα σου, κοριτσάκι μου. Πολύ πολύ. Ανυπομονώ να σας δω κι από κοντά στις γιορτές. Μετράω τις εβδομάδες!!

  6. Πάνω που σε διάβαζα κλαίγοντας (κι εξακολουθώ… α, ρε Κανελλάλη, εσύ φταις για όλα..ξέρεις γιατί…), είδα που λες κάτι και μου έφτιαξε το κέφι: «αγάπες τηγανητές»;;;;;………Ιιιιιιι!!! (που λέει και η Ζουμπουλία!)…μα χρησιμοποιούμε τη λέξη «τηγανητές» μαντάμ, όταν μιλάμε για την Αριστέα;;; Αχαχαχα! Α, ρε Ελλάδα! Σχιζοφρενείς ανθρώπους γεννάς κι εκεί που έκλαιγα, τώρα άρχισα να γελάω! Μαζέψτε με λέμε!!!! ♥ Αυτό είναι μια…κλεμμένη (από την από πάνω!) τηγανητή αγάπη για σένα!!! Πολλά φιλιά από ένα Ελλαδιστάν, που έχει χαθεί από όλα τα ραντάρ της λογικής…. (το’ πιασες το υπονοούμενο, έτσι;; :)) ♥

    • Αχ, ευαίσθητό μου εσύ… Τι θα κάνω εγώ μαζί σας, μου λες; Άντε τώρα να με πάρουν κι εμένα τα ζουμιά… Ανυπομονώ να σας δω όλες από κοντά, μάθια μου. Τηγανητές αγάπες και νοερές αγκαλιές κι από εμένα 🙂

    • Και τα ιστολόγιά σας μυρίζουν Πατρίδα, Ελλάδα και Ρεθυμνάκι.. για αυτό και σας αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ. Νοερές αγκαλιές, συντεκνάκι 🙂

  7. Κοριτσάκι μου είναι υπέροχο αυτό που κάνεις και ο τρόπος που τιμάς τη χώρα μας και τους ανθρώπους που εκτιμάς και αγαπάς!
    Να είσαι καλά και να συνεχίζεις να μοιράζεις Ελλάδα όπου και να βρίσκεσαι!
    Πολλά φιλιά!

  8. Έτσι είναι τα αγριμάκια. Σκληρά και δυνατά απ έξω, όλο μέλι και μια καρδιά τόοοοοοοοοσο μεγάλη από μέσα. Είσαι έμπνευση για όλους μας αγριμάκι μου και δύναμη για τα δύσκολά μας.
    Σε αγαπάμε πολύ πολύ 🙂

    • Μη με δίνεις στεγνά, εσύ! Χαχαχα. Μου χαλάς το δημόσιο ίματζ, τι θα λέει μετά ο κόσμος; Ότι είμαι γλυκούλα και καλή; Χαχαχα. Κι εγώ σας αγαπώ πολύ πολύ 🙂

  9. Όμορφα λόγια, γλυκές μνήμες, μα πιο ωραίες και σπουδαίες οι σκέψεις και οι πράξεις σου Αγριμιώ μου! Η αγάπη να διατηρήσεις την Ελλάδα μέσα σου, σε αντίθεση μ’ εκείνους που την διοικούν και την αρνούνται, δείχνεις το μεγαλείο ψυχής που σε διακατέχει!
    Εμείς λοιπόν Αγριμιώ σ’ ευχαριστούμε που κρατάς τη σημαία της πατρίδας στην καρδιά σου και την Κρήτη μας βεβαίως! Εμείς σ’ ευχαριστούμε που προσπαθείς να μεταγγίσεις ελληνικό πολιτισμό μέσ’ από αντίξοες συνθήκες! Να είσαι καλά και πάντα με έμπνευση πατριωτάκι μου!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))♥

    • Τις ίδιες προσπάθειες κάνουν και κάνετε και πολλοί/ες άλλοι/ες πίσω στην Πατρίδα, αλλά ποιος σας το αναγνωρίζει αυτό, Κατερίνα μου; Κανείς… γιατί τα καλά νέα χάνονται. Δεν τα μοιραζόμαστε… Νοερές αγκαλιές κι από εμένα. Ανυπομονώ να σας δω κι από κοντά 🙂

    • Τι να πω κι εγώ για εσένα που απ’τη μέρα που σε συνάντησα δε σταμάτησες να με ταξιδεύεις μέσα από το ιστολόγιό σου; Φιλί γλυκό, κοριτσάκι 🙂

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

