Στο Ντιβανάκι της Αριστέας..

Για…

αναλύσεις θεωριών ψυχολογίας και κοινωνιολογίας,

σενάρια και παιχνίδια ρόλων που χρησιμοποιούνται στον χώρο της θεραπείας,

ποιοτική μουσική, ζεστό καφεδάκι, και νοερές αγκαλιές..

Που αλλού;

Στο Ντιβανάκι της Αριστέας!

Κάπως έτσι το φαντάζομαι το Ντιβανάκι μας, καλέ μου αναγνώστη, πολύχρωμο, βολικό, παιχνιδιάρικο, μοντέρνο, πρωτότυπο!

Με ζεστά, παρδαλά χρώματα και στον υπόλοιπο χώρο. Δείγμα τρέλας (Αριστέα) και νεανικότητας (Αγριμιώ).

Πότε ν’ακούγεται η προφορά Αχαϊας της, πότε να μου ξεφεύγουν τα Κρητικά. Να γελάμε, να διασκεδάζουμε, ν’ανταλλάζουμε απόψεις. Να κοροϊδεύει τα μαύρα, κοκκάλινα γυαλιά διαβάσματός μου. Να μου δείχνει φωτογραφίες της. Να σχολιάζουμε αναρτήσεις και σχόλιά σας.

Στους τοίχους δεκάδες βιβλία από τον χώρο της θεραπείας κι αφίσες με αγαπημένες μας εκφράσεις αλλά και εικόνες ανθρώπων που μας μάγεψαν.

Και στο ίδιο το ντιβανάκι, δυο αγαπημένες φίλες.

Και που και που κι εσείς. Για τις δεκάδες λογοτεχνικές βραδιές και ομαδικές θεραπείες. Σεμινάρια, αναλύσεις σεναρίων, μαζώξεις της μπλογκογειτονιάς, ομάδες δράσης κι εναλλακτικές προτάσεις.

Το ντιβανάκι τους οι θεραπευτές πρέπει να το μοιράζονται γιατί αλλιώς χάνει τη μαγεία του! Παραμένει ένα νεκρό κι άψυχο αντικείμενο που δεν έχει αγαπηθεί και δε γεμίζει με γλυκιές αναμνήσεις.

Οπότε, αγαπητό Αριστάκι, να ετοιμάζεσαι για ντιβανοσυζητήσεις από κοντά

«Η ευτυχία θέλει ρίσκο. Αν δεν φοβάσαι λιγάκι, δεν το κάνεις σωστά!»

14 thoughts on “Στο Ντιβανάκι της Αριστέας..

  1. Αντε να δούμε κορίτσια αν θα βγάλουμε καμία άκρη γιατί δεν τα καταφέρνουμε και πολύ καλά το χρειαζόμαστε το ντιβανάκι μας!
    Πολλά φιλιά!

  2. Αυτό το χρωματιστό ντιβάνι είναι επιθυμία όλων να το έχουν στη ζωή τους , μακάρι να καθήσετε με την Αριστέα και να ξεδιπλωθείτε !!!!
    Τα φιλιά μου

  3. αυτο το ντιβανακι πολύ το γλυκοκοιτάζω…!!!!!!!!

    “Η ευτυχία θέλει ρίσκο. Αν δεν φοβάσαι λιγάκι, δεν το κάνεις σωστά!”
    ΠΟΣΟ μα ΠΟΣΟ αλήθεια.

    φιλιά!

  4. “Η ευτυχία θέλει ρίσκο. Αν δεν φοβάσαι λιγάκι, δεν το κάνεις σωστά!”
    Πολύ καλό!!!
    Και ο καναπές μου άρεσε πολύ!!!

    Φιλάκια από την πατρίδα:))

  5. Κορίτσια σε αυτό το καναπεδάκι κάθομαι κι εγώ… και ψυχαναλύστε με όσο θέτε!!!
    Τώρα βέβαια θα με ψυχαναλύσετε, θα σας ψυχαναλύσω ποιός ξέρει;
    Δεν πάει σε καλό; Ας περάσουμε καλά και όλα τ άλλα ας παν στον άνεμο….
    Τα φιλιά μου ομορφιές μου
    να είστε καλά και να γελάτε… να γελάτε πολύ… επιβάλλεται !!!

  6. Αυτό το ντιβανάκι νομίζω πως θα το αγαπήσουμε όλοι μας!
    Καλές συνεδρίες, λοιπόν και καλά νοερά ταξίδια στο όμορφο αυτό ντιβάνι!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας!

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

