Ανάσες..

Μικρές, κοφτές ανάσες. Γιορτές με τα παιδιά, μέσα.. Γιατί συμβαίνουν κι αυτά.. να μην έχουν που να πάνε.. παιδιά που δεν τα άντεξε κανείς.. κι εμείς σιωπηλοί συνοδοιπόροι στο ταξίδι τους.

Μικρές, κοφτές ανάσες. Άγχος, υπερκόπωση, έρευνα στη σχολή, τρέξιμο.. Γιορτές «μέσα», σαν τους φαντάρους να μετρώ τις μέρες αντίστροφα.

Μικρές, κοφτές ανάσες. Μα και παγωτό φυστίκι, βολτούλες στο ποτάμι με φίλους. Στιγμές ευδαιμονίας, δροσιάς κι απόλαυσης.. Μικρές εξορμήσεις στην εξοχή, προσπαθώντας να αναπληρώσω τις διακοπές που τελικά ποτέ δεν ήρθαν..

roos

Σε απόσταση αναπνοής..

sick birdie

Από το νοσοκομείο ζώων.. στην αρχή το περάσαμε για αληθινό..

waterfalls grum2

Καταρράκτες: Grumpians, Victoria

waterfalls grum

Τι κοιτάνε, οέο; Να δω ποιος θα με βρει! :Ρ

Μικρές, κοφτές ανάσες. Ένα ζευγάρι μάθια που εγγίζουν την καρδιά μου και που ομορφαίνουν τώρα τελευταία τη ζωή μου. 

Μικρές, κοφτές ανάσες. Παλιές αγάπες (θέατρο/ραδιόφωνο).. που έρχονται πάλι στο προσκήνιο.. πεταλουδίτσες στο στομάχι.. κι ένα σύντομο φλερτ πότε με το σανίδι, πότε με το σενάριο.. που δεν ξέρω που θα με οδηγήσουν πάλι..

Με αυτά και με εκείνα.. ελπίζω να με συγχωρέσετε που χάθηκα από τη γειτονιά..

2014 κρητικές ευχές για ένα άκρως δημιουργικό έτος γεμάτο ευδαιμονία, αγάπη, υγεία και καλούς φίλους.

2014 ευχές για στιγμές-ανάσες ζωής.. σαν αυτές που δίνω και παίρνω καθημερινά από τους ανθρώπους και τη φύση γύρω μου.

16 thoughts on “Ανάσες..

  1. Εύχομαι Αγριμιώ μου, οι μικρές κοφτές ανάσες να γίνουν το 2014 βαθιές ανάσες χαράς… συνήθως έτσι μας ανταμείβει η ζωή σ’ ότι απλόχερα προσφέρουμε…
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και πάντα μέσα απ’ τη καρδιά μου! 🙂

  2. Αγριμιώ μου,
    υπέροχες οι ευχές σου!! Καλή χρονιά! Εύχομαι το 2014 να σου φέρει όσα δεν σου έφερε το 2013.. Όμορφες, γεμάτες, ιδιαίτερες στιγμές με υγεία, αγάπη και ευτυχία!
    Πολλά φιλιά!!

    Υ.Γ. Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες!! 🙂

  3. Τα έχω πάρει στην κράνα με το blogroll μου, που έκανε δυό μέρες να εμφανίσει (και) αυτή την ανάρτηση! Σ’ αυτόν τον τόπο μόνο οργισμένα ανασαίνω…… Καλή χρονιά κι από δω Αγρίμι κι αγριμάκι μου, με υγεία κι ανοιχτούς ορίζοντες! Πολλά γλυκά φιλιά μάθια μου! 🙂

  4. Ανάσανε βαθιά μην το φοβάσαι Αγριμάκι μου θα γεμίσεις καθαρό αέρα και θα πάρεις δύναμη για άλλες ανάσες κάθε φορά και πιο βαθιές..και αληθινές.. υπέροχες φωτό αν σε γνωρίσαμε λέει; αφου μας χαιρετάς βρε Αγριμακι μου..χι.χι. ….καλή και χαμογελαστή χρονιά .. να έχεις .μάθια μου….
    Το γνώρισμα του κρητικού
    είναι η λεβεντιά του
    και μαντινάδες όμορφες
    που βγανει απ την καρδιά του..!!! φιλάκιαααααααααααααααααααααα!!! 🙂 🙂

  5. Όποιος βρίσκεται στο τιμόνι της ζωής του, κι όχι στο πίσω κάθισμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσει στην παγίδα της υποχθόνιας «κοφτής ανάσας». Αλλά, επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση να μην εξοφλείται με τις ανάσες Αγάπης της ζωής, που είναι η πιο γλυκιά και πολύτιμη ανταμοιβή.

    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, αγριμάκι μου.
    Keep walking, όπως μόνο εσύ ξέρεις, κοριτσάρα μου.
    Φιλιά πολλά πολλά!!!

  6. Καλή Χρονιά Αγριμάκι μου με Υγεία!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες, γέλασα πολύ με το νοσοκομείο ζώων 🙂
    Εύχομαι αυτές τις πεταλουδίτσες που αισθάνεσαι με τις παλιές αγάπες σου, να μην τις αποχωριστείς ποτέ! Λατρεύω και εγώ το ραδιόφωνο!
    Πολλά φιλιά!

    • Αγριμιώ μου, Καλή Χρονιά με Υγεία και χαρά! Όμορφες εικόνες κι εντυπωσιακές!
      Εύχομαι οι κοφτές ανάσες να σε ανταμείψουν με βαθιές Αγάπες, γλυκό μου!
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα! Φιλιά πολλά!:))

  7. Καλή χρονιά ρε φιλαράκι, με υγεία πάνω απ’όλα.
    Δεν έχω λόγια περίσσια να σου γράψω, διότι θεωρώ πως αυτό και μόνο φτάνει.

  8. Το ροζ μπλουζάκι είσαι εσύ! :)))
    Μικρές κοφτές ανάσες αγάπης αγαπούλα μου!
    Ποιητική η δημοσίευση !
    Ζήλεψα τα καγκουρό, τον καταρράκτη αλλά πιο πολύ ζήλεψα τον κύριο της φωτό γιατί ήταν σε απόσταση αναπνοής από σένα!

    Την ♥ κι ένα ζεστό φιλί!

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

