Κλειστό…

…λόγω εξεταστικής/μετακόμισης. Όχι ότι συχνάζω και πολύ συχνά εδώ τώρα τελευταία, αλλά το’χετε καταλάβει αυτό. Δουλειά στο σχολείο, υποχρεώσεις στο «σπίτι» με τα παιδιά, προγράμματα, σύλλογοι, σεμινάρια.

Αλλά κάπως έτσι θα πανηγυρίσουμε μετά την εξεταστική! Και τι εξάμηνο ήταν αυτό! Με στατιστική κι αριθμούς, που τα απεχθάνομαι…

Άλλο η έρευνα, και η θεωρία της έρευνας στην οποία είμαι καλή, κι άλλο η στατιστική και οι πίνακες..

Εδώ να δεις πώς κόβονται δέκα-δέκα οι φοιτητές!

Κι εμένα από τη μία ν’αποστηθίζω ολόκληρο το βιβλίο, ευχόμενη να’ταν Λατινικά, κι από την άλλη να κάνω τις καλύτερες προτάσεις και θεωρητικές αναλύσεις κι οι καθηγητές να με κοιτάνε περίεργα.

– Είστε σίγουρη πως ΔΕΝ καταλαβαίνετε στατιστική;

Ακόμη λαμβάνω τις καρτούλες σας. Πήρα τις προάλλες ένα μεγάλο κουτί, και σας φυλάω στοργικά εκεί έως ότου τακτοποιήσω τον χώρο μας στην υπηρεσία.

Περίεργος μήνας ο Οκτώβρης..

Προετοιμασίες για την 28η στο σχολείο μας.. Με αμέτρητες πρόβες, ποιήματα, σκετσάκια και παρωδίες μέσα στην τάξη! Έχω την εντύπωση πως πήρα τα πιο σκανδαλιάρικα και φέτος, μα τι λέω; Τα λατρεύω..

Πλησιάζει και το καλοκαιράκι. Είχαμε αλλαγές στην υπηρεσία και καινούρια συνάδελφο (ή αλλιώς: 10 λόγοι για να ΜΗ μετακομίσετε εν μέσω εξεταστικής!). Καινούρια προγράμματα στη σχολή και μπόλικη χαρτούρα με όλα αυτά που ετοιμάζω.

Κι όσο βρέχει, τόσο με ταλαιπωρεί το πόδι..

Κι όσο με ταλαιπωρεί το πόδι.. να’σου οι επίδεσμοι, και τα ζεστά νερά, τα μαντζούνια, οι θερμοφόρες, η ακινησία και το αργό περπάτημα..

29 thoughts on “Κλειστό…

  1. αχαχαχα! Σόρρυ ! Ήθελα να είμαι σοβαρή και να σου ευχηθώ περαστικούλια, αλλά με την τελευταία εικόνα πώς να είμαι μου λες; Ήμαρτον δηλαδή! 😉
    Πάω να δω κι άλλη μία ανάρτηση που νομίζω ότι έχασα!
    Φιλιά ξενιτεμένο μου!
    ΣΛ!!!!!!!!

    • Κι εγώ σοβαρή προσπαθούσα να είμαι όσο έγραφα.. αλλά δεν μου βγήκε!
      Είμαι συνεχώς με ένα ηλίθιο χαμόγελο στα χείλη, κι όχι δεν είναι από τα φάρμακα! Γιατρέ μου, είμαι καλά;; Χα χα.
      ΣΛ κι εγώ!

  2. Με τόσα που εχεις να κανεις Αγριμιώ μου.. απορώ πως προλαβαίνεις και τρώς και κοιμασαι δηλαδή… παρε τον χρόνο σου παιδι μου και εμεις ειματσε εδώ να σε περιμενουμε..!!! το ξερουμε οτι μόλις βρει καιρό θα μας πείς ενα γειαααααα!!!!!! φιλακια πολλα….. σεξυ μου Αγριμακι..χι.χχι. καλο καλοκαιρι..!!!!

    • Άσε, συντεκνάκι, κι εγώ απορώ πώς στην ευχή τα καταφέρνω!
      Φταίει το κρητικό DNA, παιδί μου, δεν εξηγείται αλλιώς! Χα χα.
      Εννοείται πως θα με περιμένετε, αυτό μας έλειψε.. 🙂
      Φιλιά πολλά κι από εμένα

  3. Κοίτα να ξεκουραστείς γιατί θα κλατάρεις στο τέλος!
    Η τελευταία φωτογραφία και η δήλωση έσκασα στα γέλια μου έφτιαξε το τριήμερο!
    Φιλιά και σιγά σιγά!

  4. Αυτή η εικόνα στο τέλος σού έκλεψε τις εντυπώσεις!!!
    Να πω το τετριμμένο: «να προσέχεις τον εαυτό σου»;; !! 🙂
    Κι όμως……θα το πω, γιατί το νιώθω!
    Γλυκοφιλάκια να σου πω, για άλλη μια φορά, από μια Ελλάδα που συνεχώς ΝΟΜΙΖΕΙ…….

    • Που να έβαζα και δική μου φώτο, εκεί να δεις τι εντυπώσεις θα έκλεβα!
      Είναι και μαύρο το φόντο του ιστολογίου, κι από την λάμψη μου θα’χαμε καμιά διακοπή ρεύματος εδώ μέσα! Χα χα χα. (Τι λέω πάλι;;) Καλό τριήμερο, Πετροκόριτσο 🙂

  5. Πώς τα σαλιγκαράκια αφήνουν το σάλιο στο πέρασμά τους; Ε, εσύ αφήνεις το σέξι, κι άντε να περάσεις απαρατήρητη. Κρύβεται αυτό;;; χαχαχα Να ‘σαι καλά, αγριμάκι μου. Γελάσαμε!!

    Περαστικούλια & καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις!!
    Και παίρνε και καμιά ανάσα. Και μόνο που σε διάβασα σκέβρωσα απ’ το ασήκωτο βάρος της κούρασης, όχι να τα έκανα κιόλας. 😛

    • Κάπως έτσι.. χα χα. Εσύ, φιλενάδα, με κατάλαβες από την αρχή! 🙂
      Ξεκούραση; Δεν τη ξέρω αυτή τη λέξη.. 😦 Ακόμη εξεταστική έχουμε..
      Ταλαιπωρία μεγάλη! Καλό τριήμερο.

  6. EKEI POY HMOYN ETOIMH NA SOY PV LOGIA ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ…ΤΣΟΥΠ Η Θ Ε Ι Κ Η ΕΙΚΟΝΑ…ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ…SEXY ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ ΑΓΡΙΜΙΩ ΜΟΥ…ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

  7. Σέξυ ποδαροχτυπημένο μου, να προσέχεις!
    Με ρέγουλα όλα!
    Φιλιά πολλά και όλες τις ευχές μας για καλή δύναμη και περαστικά στο… σέξυ ποδαράκι σου!

    Y.Γ.Σβήσανε οι φωτιές στην Αυστραλία;

    • Σέξι ποδαροχτυπημένο; Χα χα. Ακόμη γελάω! Μου φτιάξατε τη μέρα! Και μόλις γύρισα από τους εορτασμούς της εθνικής μας εορτής! 🙂
      Να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο, συντεκνάκι!

      ΥΓ Που να σβήσουνε; Έχουμε τρελαθεί.. το κακό είναι ότι συνήθως μας χτυπάνε εμάς εδώ στη Βικτώρια επειδή έχουμε πολύ ζεστά καλοκαίρια. Όσο σκέφτομαι ότι έρχεται καλοκαίρι, τρέμω..

  8. Ερχεται και το Καλοκαιρακι διαβάζω και σοκαρομαι !!
    Περαστικουλια :)) εδω περιμένουμε να πλακωσει χιόνι απο εβδομάδα σε εβδομάδα 🙂

  9. Καλησπέρες από τη λιμανίσια κωμόπολη, στο Αστράλια…Φιλιά και χαιρετούρες από Ορφέα και Γιώργο..Ματς μούτς.
    Α..και απο μένα, μια μεγάλη αγκαλιά!!
    Καλά ..καλά..Μη γκρινιάζεις ρε..Και φιλάκια πολλά..Χιχιχι..

    • Γκρινιάζω ΕΓΩ; Κοίτα να δεις που μου βγήκε και το όνομα! Χα χα.
      Πώς είσαι, ρε μούτρο; 🙂 Πόσο χάρηκα που είδα μήνυμά σου.. δε φαντάζεσαι!
      Και σε συζητούσαμε αυτές τις μέρες.. 🙂

      • Α, κι από εμάς να τους δώσεις φιλιά. Και πες στο Γιώργο ότι η θεία Αγριμιώ θα’ρθει να το αποκαμαρώσει το καλοκαίρι από κοντά, πρώτα οι Ουρανοί!

  10. Αχ τώρα που είπα »λιμανίσια κωμόπολη» θυμήθηκα το ΝΟΚ !!!
    Χαχαχα
    Μου βγήκε αυθόρμητα. Έτσι ωρέ..Μην ξεχνάς και τα άγια χώματα τση Καλαμάτας..

    • Χα χα. Να σου πω την αλήθεια όταν διάβασα κι εγώ το «λιμανίσια κωμόπολη», θυμήθηκα συγκεκριμένα την ΠΑΡΚΑΔΟΡΟ ΤΟΥ ΝΟΚ και χασκογελούσα μοναχή μου με την «επιστήμη» που της είχαμε «κάνει κουρέλια» και κόντευε να σκίσει το καλσόν της! Θυμάσαι που της έλεγα: «Ήρεμα, κοπελιά, για ένα παρκάρισμα κάνεις έτσι;» χαχαχα. Σ’εσένα πήγε αμέσως το μυαλό μου.. κι απ’ό,τι βλέπω κι εσύ, σουσού, αυτό σκέφτηκες! 🙂

      Ξεχνιούνται αυτά, ρε Πασιφαγάκι;
      Ξεχνιούνται; 😦

  11. Κουράστηκα και που σε διάβασα…
    Κι έρχεται καλοκαιράκι κι εμείς περιμένουμε χειμώνα…αδικίες…χαχα!
    Περαστικά!
    Καλά πέθανα στο γέλιο με την τελευταία εικόνα…να προσέχεις ε?
    Φιλιά πολλά!

  12. Περαστικούλια!! Σε νιώθω διπλά!! Γιατί ως συνάδελφος έζησα κι εγώ την απέχθεια στην Στατιστική αλλά και την Πολιτική Οικονομία.. (Εσείς το’χετε;;) Όπως επίσης σε νιώθω για το πόδι.. Τον Ιούνιο χτύπησα και ακόμα έχω καρούμπαλο και αιμάτωμα, με την αλλαγή του καιρού πονάει πολύ.. Υπομονή θα περάσει και αυτό!! Να είσαι καλά κοπέλα μου φιλάκια!

  13. χμ τώρα είδα την ανάρτηση. Να ευχηθώ καλή εξεταστικήηηη (ανατρίχιασα που εύχεσαι να ήταν λατινικά. Ήμαρτον κορίτσι μου!)

    και υπομονή και μασαζάκι στο πόδι!
    Έλα διαβασμα διάβασμα

    tulaliloo ti amo (αφού αγαπάς τα minios τότε πρέπει να ξέρεις τη γλώσσα τους!!!)

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

