Πυρετωδώς..

Επ-ανάσταση.

Καθημερινό βίωμα. Εξάσκηση του νου, του πνεύματος και του σώματος.

Όταν το Εγώ συγκρούεται με το Είναι. Και το Είναι με το Πρέπει.

Κι όλα μαζί χορεύουν γύρω από το Ιδεατό.

Αλλά εσύ, παρ’όλα αυτά, βλέπεις τις αλλαγές.

Τις αλλαγές που εσύ έχεις επιφέρει.

Γιατί τελικά τρελοί είναι όλοι όσοι πιστεύουν ότι μπορούν ν’αλλάξουν τον κόσμο και το τολμούν!

Πυρετωδώς λοιπόν.

Οι προετοιμασίες, οι σύλλογοι, οι εργασίες, η εξεταστική.

Οι συνελεύσεις, οι συγχωνεύσεις, η έρευνα.

Πυρετωδώς και στις ενώσεις, τις επιτροπές, τις διαπραγματεύσεις, τα άρθρα.

Κι όταν το πρωί περνάς από το γραφείο της σχολής, κι ακούς εκείνο το Kalimera.. ξέρεις πως αυτή η γλυκιά ένταση είναι που σε κρατά ζωντανό!

Αυτό το να Πετάς, να πετάς ψηλά! Να πετάς με δύναμη, με ορμή. Ν’ανασαίνεις την ίδια τη Ζωή, ακολουθώντας τους δικούς της ρυθμούς, τη δική της ένταση. 

Να φοβάσαι, αλλά να τολμάς να ρισκάρεις!

Κι εκείνη η προσμονή – για αυτό που θα’ρθει, για αυτό που μόλις πέρασε και η γλύκα που αφήνει πίσω του – πιστός σύντροφός σου. Όταν από μια χούφτα χώμα που κουβαλάς μέσα σου, σε παλάμες σφιχτά σφαλισμένες, κατορθώνεις να κάνεις τα πάντα μέσα σου και γύρω σου ν’ανθίσουν!

Όπως αυτά τα χαμόγελα στα πρόσωπα των μικρών σου..

Τα θαύματα της καθημερινής αθανασίας!

DSC_1073

15 thoughts on “Πυρετωδώς..

  1. Αγριμιώ μου αυτές οι στιγμές είναι που μας κρατούν ζωντανούς, που μας απογειώνουν, μας δίνουν δύναμη να ξεχνάμε τα δυσάρεστα, να προχωράμε εμπρός κι εμείς να γινόμαστε τα στηρίγματα για άλλους κι άλλους κι άλλους και κάπως έτσι προχωρά η ζωή μας…. γεμάτη στιγμές κι αυτές που ζεις εσύ είναι πράγματι ξεχωριστές και τις ζούμε κι εμείς μαζί σου!!!

    Σε φιλώ πολύ κοριτσάκι μου
    καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι 🙂

    yg. Τον φάκελλο με τις κάρτες τον έλαβες Αγριμιώ μου γιατί δεν μπορώ να βρω το μέηλ σου να σε ρωτήσω αλλιώς….

    • Αχ, αυτές οι στιγμές.. οι μικρές, οι μεγάλες! Χαίρομαι που τις μοιραζόμαστε, έχουν άλλη αξία τώρα. Καλό τριήμερο, Λεβίνα μου.
      ΥΓ Τον έλαβα, σου άφησα κι εγώ μήνυμα.. 😉

  2. «Τα θαύματα της καθημερινής αθανασίας», την οποία έχεις κερδίσει, έχεις κάνει φιλενάδα, την προσφέρεις και την σκορπάς ολούθε στο πέρασμά σου, με τόση αβρότητα. Γι’ αυτό δεν πιστεύω πως υπάρχει ρίσκο, σε βλέπει και παραμερίζει από σεβασμό κι εκτίμηση.

    • Αυτό το τελευταίο για το ρίσκο το λέω εδώ και χρόνια.. χα χα.
      Εγώ κι αν έχω πάρει ρίσκα στη ζωή μου! Τόσο που σταμάτησα να το σκέφτομαι πλέον.. Είσαι στο μυαλό μου! Νοερές αγκαλιές, κοριτσάκι 🙂

  3. Οταν περνεις κομμάτια απο την καρδια σου και τα ακουμπας Αγριμακι μου επανω στις παιδικες ψυχες τότε η ζωή περνει νόημα στα χαμόγελα των (παιδιών) σου..Αγριμακι μου…τι ωραιότερο γεμισμα καρδιας απο αυτό!!!!!! φιλακια πολλα ξενιτεμενο μας .. θα συναντηθούμε καποτε.. που θα παει;; μια ρακή και ενα ξεροτήγανο…παντα θα σε περιμενει.. φιλί μεγαλο απο την Κρήτη σου..!!

  4. Όταν ένα κείμενο αρχίζει με τη λέξη «επ-ανάσταση» και τελειώνει με τη λέξη «αθανασία»… ξέρει κανείς πως τα δικά του λόγια περισσεύουν!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά καρδιάς! 🙂

  5. kalimera!

    Στο γράφω για να το βρεις το πρωί , αν ανοίξεις πρωί!
    Συνέχισες να πετάς μικρό μου….κι όταν τα γυρίσεις όλα εκεί μένει κι η πατρίδα!
    Φιλιά ξενιτεμένο μου! ♥

  6. καλή συνέχεια Αγριμιώ. Ο Τσίρκας ἐγραφε «όταν έχεις μέσα σου το φως δε σε σταματάει κανείς» και ως φαίνεται εσύ το έχεις !

    φιλια από Πατρίδα

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

