Στιγμές..

Μικρές ή μεγάλες. Δεν έχει σημασία..

Αυτό που τις κάνει μοναδικές είναι ότι περνάνε και κλειδώνουν μέσα μας.

Και οι δικές μου στιγμές, ειδικά τα τελευταία χρόνια, είναι συνυφασμένες με τηλεφωνήματα..

Τηλεφωνήματα πίσω στην Πατρίδα!

Μα πώς να χωρέσει τόσο γαλάζιο, τόσος Ήλιος μέσα σε ένα μόνο τηλεφώνημα;

Πώς;

Φωνούλες που έχω καιρό ν’ακούσω ή που ακούω για πρώτη φορά μετά από χρόνια..

Κάποιες από αυτές τις στιγμές κρατούν μερικά μόλις λεπτά.

Αλλά είναι ικανές να αλλάξουν πολλά.

Κι αυτή η εβδομάδα ήταν γεμάτη στιγμές.

Κι εκπλήξεις!

Από τηλεφωνήματα που απαντήθηκαν, κι άλλα που δεν απαντήθηκαν.

Κι από γράμματα και φωτογραφίες. Πολλά πολλά γράμματα και καρτούλες!

Η προσμονή κι από τις δυο πλευρές μεγάλη!

– Θα το σηκώσει;

– Το έλαβε το γράμμα;

Κι εκείνες οι σιωπές, τόσο μαγικές.

Να μη μιλάς, μα να νιώθεις.

Να αγγίζεις νοερά.

Και ήταν τόσα αυτά που ήθελα να πω και να μοιραστώ, μα δεν πρόλαβα!

Τζινάκι, Αριστάκι, Πασιφαγάκι.. ξέρετε εσείς!

24 thoughts on “Στιγμές..

  1. Πες μου ότι δεν είδες τις δικές μου «στιγμές» κι ότι ακόμα κι εδώ είχαμε ίδια σκέψη;
    Σε λατρεύω!
    Δεν έχω λόγια καρδούλα μου!

    Βιαστικά φιλιά από τη δουλειά! ♥

  2. Κοριτσάκι μάζευε τις στιγμές σου είναι χρήσιμες πολύ. Ακόμη και οι συννεφιασμένες ή μάλλον αυτές που σε συννεφιάζουν αφού τελειώσουν. Κι αυτές χρειάζεται για να μάθουμε να εκτιμάμε.

    υγ: σου χρωστάω κ ένα μέιλ. δεν το ξεχνώ! περιμένω να έρθει η Παρασκευη να το διαβάσεις φρέσκο 🙂

    • Χα χα. Μ’έχεις μάθει πλέον! Μέχρι και το πρόγραμμά μου ξέρετε τόσο καλά..
      Τις μαζεύω, μπορώ να κάνω κι αλλιώς.. απλά να μην μείνουμε στο «συλλέκτες στιγμών»! Κρίμα είναι.. και καμιά φορά αισθάνομαι πως λόγω έλλειψης χρόνου εκεί καταλήγω! 😦

  3. Στιγμες Αγριμακι μου… απο αυτές τιες μικρες..τις μεγαλες.. παιρνουμε δύναμη.. και συνεχίζουμε να λεγομαστε ανθρωποι .. αλλιως τι νοημα θα ειχαν αν δεν υπήρχαν.. στιμες τόσο μαρυα μα και τόσο κοντα….σαου ευχωμαι να ζεις παντα τέτειες στιγμες ομορφες που μενουν στην καρδια…φιλακια μικρη μου απο την Κρητη σου που ακομα ειναι καλοκαιρινή. μπορείς να πεί ςεκτως απο μια μικρή δροσούλα.. τα βραδυα….!!

    • Αχ, αυτά τα κρητικά φιλιά από την Πατρίδα! Τα καλύτερα! Να μην ήταν και τόοοοσο μακριά αυτές οι στιγμές, Σμαραγδούλα μου, μια χαρά θα ήμασταν! 🙂

  4. Μένω άφωνη μιας και η Αριστέα το πρωί είχε ακριβώς αυτό τον τίτλο στο post της!!! Να στε καλά και οι δυο!!

    Κατάφερα να σου βρω δυο παραμύθια για την βιβλιοθήκη σας! Θα σου τα στείλω μαζί με τις καρτούλες την άλλη εβδομάδα!! Για την αλληλογραφία της Ε΄και Στ’ δεν κατάφερα ακόμα να μιλήσω με την φίλη-δασκάλα του σχολείου!! Όταν έχω νεότερα θα σε ενημερώσω!!

    • Αχ, με το Αριστάκι επικοινωνούν οι καρδιές και οι ψυχές μας, παρά την απόσταση, για αυτό και οι τίτλοι μας.. 🙂 Ούτε εγώ το πίστευα μέχρι που το είδα με τα ίδια μου τα μάθια! 🙂 Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα, Παρασκευή μου. Να’σαι καλά! 🙂

  5. Aυτές οι στιγμές Αγριμιώ μου είναι που κάνουν την διαφορά στην ζωή μας! Λίγες λέξεις, η φίλη από μακριά, θα προλάβει να στα πει όλα;
    Θα προλάβεις να την ενημερώσεις για όλα;
    Κι αυτή η αγωνία για την επόμενη συνομιλία, για το επόμενο γράμμα…
    Τυπωμένα όλα αυτά στην ψυχή , πως να ξεχαστούν;

    Φιλιά πολλά ξενιτεμένο μου
    έχεις έναν ιερό σκοπό εκεί και εδώ έχεις καλές φίλες που σ αγαπούν 🙂

    • Αυτά τα τυπωμένα, τα πίσω εκεί στην γλυκιά Πατρίδα, είναι που δεν ξεχνιούνται.. και δεν πρόκειται να ξεχαστούν! Και μαζί με αυτά κι αυτή η γλυκιά νοσταλγία για όσα όμορφα πέρασαν κι όσα αδίκως χωρίζει η απόσταση! 😦

      Φιλί γλυκό κι από εμένα, κοριτσάκι μου 🙂

  6. Καλημέρα Αγριμιώ μου,
    οι στιγμές είναι απ’ τα λίγα πράγματα που πραγματικά μας ανήκουν και μπορούμε να μοιραστούμε.
    Μας γεμίζουν, μας ολοκληρώνουν, μας συνθέτουν.
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.
    Φιλιά.

    • Μας ανήκουν για αυτό πολλές φορές τις ασφαλίζουμε στο σεντούκι της νιότης.. και το ανοίγουμε πότε-πότε να θυμηθούμε τα παλιά! Σ’ευχαριστώ πολύ.

      ΥΓ Αργώ ν’απαντήσω, αλλά δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ εδώ που είμαι. Είναι και η εξεταστική στη μέση, οπότε καταλαβαίνεις… 🙂

    • Πώς να μην μου κολλήσει; Έχει διττή σημασία.. ξέρεις εσύ! Χα χα χα.
      Κι εγώ χάρηκα.. μη χάνεσαι, ε; Να περνάς υπέροχα.. και το εννοώ!
      Καλή Πατρίδα! Καλό σμίξιμο! 🙂

  7. Είχα διαβάσει στης Αριστέας για την επικοινωνία σας και συγκινήθηκα.
    Πόσο μπορεί να σε απογειώσει ένα τηλεφώνημα, μια σύντομη κουβέντα, μια αγαπημένη φωνή… Να σου δώσει δύναμη και να χτίσει ένα οχυρό γύρω σου. Μια αύρα αγάπης που θα σε προστατεύει τις δύσκολες ώρες.
    Να’σαι καλά ρε Αγριμάκι!

    • Έτσι όπως τα λες, αύρα αγάπης. Όπως και τούτες οι αναρτήσεις..
      Άσε, δεινοπάθησα για να την βρω… έπρεπε να βάλω τα μεγάλα μέσα για να βρω τον αριθμό της. Καλούσα με τις ώρες και τελικά την πέτυχα στη δουλειά! Χα χα.

      Καλή Πατρίδα, συντεκνάκι! 🙂

  8. Ε, μα δεν είναι μαγικά κάποια πράγματα;; Καλημέρα από μια Ελλάδα που, ένα ήλιος φωτεινός νομίζει ότι είναι ικανός να μας κάνει να τα ξεχάσουμε όλα (και να δεις που κάποιες «στιγμές» το καταφέρνει!) Γλυκά φιλιά Αγριμάκι μου! 🙂

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

