Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι…

Καλοκαιράκι. Τόσο κοντά μα συνάμα τόσο μακριά. Κι εδώ, μέσα στην παγωνιά του χειμώνα, να μας παρηγορεί ένας καταγάλανος ελληνικός ουρανός κι ένας Ήλιος Θεός…  Να κάνετε τα μπανάκια σας, να απολαύσετε τον ήλιο, να γεμίσετε τις μπαταρίες σας. Μη νομίζετε, ζηλεύουμε αλλά δεν το δείχνουμε!

Μας περιμένει ένας περίεργος μα συνάμα δραστήριος χειμώνας. Με συνεργασίες, δραστηριότητες, παρουσιάσεις, δημοσιεύσεις…

Μας παραχώρησαν δικό μας χώρο στο πανεπιστήμιο. Στα γραφεία των καθηγητών… Είναι στην μέση κι εκείνη η εφημερίδα…  Και πολλά πολλά άλλα που δεν τα γράφω… για να διατηρήσω το μυστήριο! Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας στο παιχνιδάκι με τις λέξεις. Ξέρετε εσείς… 😉

                                     Να κεράσω για τα ευχάριστα νέα;

Ένα μαγισσάκι φυτεμένο σε…. cupcakes! Όχι στα ραδίκια ανάποδα, καλέ! Μα που πήγε πάλι το πονηρό σας το μυαλό;

Θεωρώ πως ένα μαγισσάκι με το μαγικό του το ραβδάκι το χρειαζόμαστε ώρες-ώρες στην ζωή μας.. Να μας φέρνει τα πάνω-κάτω! Να μας αναστατώνει τη ζωή. Να μη διστάζει να μπει στα λασπόνερα, να μεθύσει από την ίδια τη Ζωή κάνοντας λάθη. Κι εγώ τα έχω βρει τα μαγισσάκια μου: εκείνο το τρελό παρεάκι το οποίο με τις τρέλες και τα καμώματά του μου δίνει δύναμη στις δύσκολες στιγμές. Εκείνα τα βοτσαλάκια της λίμνης! Που σιγά-σιγά καταπώς φαίνεται θα γίνει Ωκεανός… και θα μας κατακλύσει!

Δεν σας αποχαιρετώ, ούτε θα πω «Τα λέμε (στην) Πατρίδα»… αν και ποτέ δε ξέρεις!

18 thoughts on “Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι…

  1. Αγριμάκι απ’ ότι καταλαβαίνω δεν σε βλέπω για πατρίδα συντόμως, ε? Το τραγούδι που έβαλες το ακούω εδώ και 5 μέρες νον στοπ στο γιουτιουμπ! Φιλιά πολλά!

    • Αχ, δεν ξέρω. Μπορεί ναι, μπορεί κι όχι. Είναι το πτυχίο στην μέση, είναι ανάποδα τα εξάμηνα (και ο καιρός) εδώ και με δυσκολεύει αφάνταστα στον προγραμματισμό… 😦 Σ’ευχαριστώ που περνάς συνξενιτεμένο 🙂

  2. Καλώς σε βρήκα αγριμάκι μου. Να συστηθώ γιά να με γνωρίσεις αφού η wordpress δε μας αναγνωρίζει αυτόματα όπως ο blogger. Eδώ Ginger-Mary λοιπόν. Με 3 blogs να αναθρέφω (σου δίνω τα λινκς πιό κάτω) και προσωρινή διαμονή γύρω απ’τη Βουδαπέστη. Μαγισσάκια έχω κι εγώ. Πολλά….. Το μεγαλύτερο είναι ο άντρας μου και τα μικρότερα πολλοί πολλοί φίλοι bloggers… όμορφη μέρα να’χεις 🙂

    ​www.lifebookmarks.net
    http://www.ginger-in-crafts.blogspot.com/
    http://www.foliebambi.blogspot.com/

  3. Ωραίο το μαγισσάκι ! 😉 χαχαχαχ
    Να σου πω πως ζηλεύω που έχεις χειμώνα ή δε θα με πιστέψεις;
    Θέλω κρύοοοοο ρε παιδί μου 😦
    Φιλιάααααα πολλάαααα! Και keep rockin’ !

    • Σ’ευχαριστώ, μικρούλα! Κι εμένα μου αρέσει ο χειμώνας. Αλλά η αλήθεια είναι πως μου’χει λείψει και το ελληνικό καλοκαιράκι.. 😦 Φιλί!

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

