Του μπούστου…

Μεσημέρι Τρίτης. Βρίσκεσαι για άλλη μια φορά στην ενότητα «Λογίζομαι και… παραλογίζομαι». Κάνεις scroll down και αναρωτιέσαι τι στον κόρακα έγραψε πάλι αυτό το κορίτσι που σηκώνει ανάρτηση…

Για αρχή, δίνεις προσοχή σε αυτό το βιντεάκι, το οποίο έχει βάλει πάνω-πάνω η Αγριμιώ για να μας σκανδαλίσει, αλλά πέρα από τα μισόγυμνα κορίτσια δεν παρατηρείς τίποτε άλλο.

Αναρωτιέσαι που το πάει. Τη μια γυναικείοι αρραβώνες. Την άλλη αυτή και η Κάμη της… Σαν πολύ αέρα δεν πήρε τώρα τελευταία;

Βουτάς ένα σακούλι πατατάκια και χάνεσαι στην ανάρτησή της…

Σάββατο απόγευμα. Όλη η παρέα μαζεμένη στο σπίτι της Αγριμιώς, λίγο πριν από την καθιερωμένη έξοδό τους. Ο γνωστός ζάμπλουτος εργένης της παρέας κάθεται δίπλα από την αγαπημένη του γιαγιάκα η οποία ως συνήθως έχει κάποιο ελληνικό κανάλι ανοιχτό να ακούγεται στο βάθος…

Η παρέα συζητά τα νέα της εβδομάδας την ώρα που στο Mega δείχνει τη διαφήμιση με το Pretty Bra που έλεγε κάτι αντίστοιχο με το παρακάτω:

– Το Pretty Bra θα σας προσφέρει ένα βαθύ ντεκολτέ. Αν θέλετε να αναδείξετε το στήθος σας, το Pretty Bra είναι το κατάλληλο σουτιέν για εσάς.

Κάπου στο 2:10 μια μελαχρινή λέει…

– Ποτέ πριν δεν ένιωσα τόσο κομψό το μπούστο μου…

Κάπου εκεί, την ώρα που όλοι αντάλλασσαν τα νέα τους, ο γνωστός ζάμπλουτος εργένης της παρέας γυρνά και κοιτά την Αγριμιώ έντρομος:

– Τι μπούΤσο είπανε καλέ στη τηλεόραση; Είναι πράγματα αυτά; Αχ, Αγριμιώ, πολύ έχουνε ξεφύγει εκεί στην Ελλάδα… Αυτά είναι του διαβόλου πράγματα! Απορώ εσύ, δασκάλα, επιστήμονας, τι κάθεσαι και βλέπεις! Καλά η γιαγιά, δεν καταλαβαίνει! Αλλά εσύ Αγριμιώ;

Έχει κοκκινίσει από τα νεύρα, μιλάει έντονα, κουνά τα χέρια του.

Η Αγριμιώ κρύβεται πίσω από το μαξιλάρι του καναπέ, το χέρι στην καρδιά, βαθιές ανάσες, ξελιγωμένη…

– Ένα σύμφωνο είδες τι διαφορά κάνει;

Βγαίνοντας έξω, παραπατούσαμε από τα γέλια. Τρομάξαμε να του εξηγήσουμε τη διαφορά, καθώς δεν είχε ακούσει ξανά τη λέξη «μπούστο». Στο στέκι μας, καθίσαμε κάτω την παρέα, και όποια παρέα από γειτονικά τραπέζια είχε όρεξη να μας ακούσει, και από στόμα σε στόμα για άλλη μια φορά η περιπέτειά μας έκανε το γύρο της περιοχής…

Η ανάρτηση εξαιρετικά αφιερωμένη στο συνξενιτιμένο μου Αμερικλάνο επειδή περνά δύσκολες ώρες…

26 thoughts on “Του μπούστου…

  1. Παραβλέποντας το «ένα σακούλι πατατάκια» λογίζομαι και παραλογίζομαι μαζί σου!
    Δεν πιστεύω αυτά που βλέπουν τα τσαχπινογαργαλιάρικα ματάκια μου: Πού βρήκες τη διαφήμιση καλέ;;
    Κοίτα να δεις ζημιά ένα σύμφωνο!

    Τώρα η περιπέτειά σας και στην πατρίδα!

    αχαχαχαχαχχα! Φιλάκια στα μουτράκια!

    • Χα χα. Αυτό θέλω κι εγώ, να λογίζεστε και να παραλογίζεστε μαζί μου.
      Αυτός ήταν κι ο σκοπός αυτής της ενότητας ούτως ή άλλως! 🙂
      Την διαφήμιση έψαχνα μισή ώρα να την βρω, μας είχαν ζαλίσει τον έρωτα εδώ στο εξωτερικό.. Χα χα. Αχ, αυτό το σύμφωνο! Είδες τι ζημιές μπορεί να σου κάνει;;

  2. Καλά, έχω πεθάνει από τα γέλια!!!!

    Αυτή τη διαφήμιση είναι σπαστική, παίζει μόνο στο μέγκα, αλλα 24/7, οποότε κάνει τα νεύρα σου τσατάλια!!!

    «Καλά η γιαγιά δεν καταλαβαίνει, αλλά εσύ Αγριμιώ;» χαχαχαχα, δεν μπορώ να σταματήσω!

    • Αργώ να απαντήσω, για τους γνωστούς λόγους, αλλά δεν σας ξέχασα. 🙂 Κι εγώ γελάω, κάθε φορά που το θυμάμαι ή το διαβάζω εδώ. Να σου πω την αλήθεια γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής τέτοιων μαργαριταριών που πετάνε οι ομογενείς. Αυτά πρέπει να καταγραφούν! Χα χα. Ευτυχώς εμείς δεν πιάνουμε το κανονικό πρόγραμμα των καναλιών κι έχουμε λιγότερες διαφημίσεις 🙂

    • Χα χα. Αχ, Βασίλη μου, μας έχεις ταράξει με αυτές τις αναρτήσεις σου..
      Να’σαι καλά! Σ’ευχαριστούμε για το γέλιο που μας προσφέρεις απλόχερα.
      Την λατρεύω την ντοπιολαλιά σου!

  3. Καλά ποιο MEGA;;
    Στο ΣΚΑΙ είναι η διαφήμιση.
    Νααααα ένα σήμα αριστερά επάνω!
    Εγώ γέλασα πολύ με την προφορά των κοριτσιών του Pretty Bra!!!
    Πολλά φιλάκια από την Αθήνα:))

  4. Χιχιχι!
    Δεν σας καταλαβαίνω κορίτσια… Οκ! η διαφήμιση σπαστική, αλλά εγώ προσωπικά που αντιπαθώ τα σουτιέν με το σιδερικό που «στηρίζει» τα στήθια μας, το βρίσκω και φτηνό και καλή ιδέα και μου αρέσει και το ροζάκι! 😉
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά από μια Αθήνα που δεν λέει ν’ ανασάνει! 🙂

    • Χα χα. Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω… αλλά εδώ δεν σχολιάζουμε το προϊόν αυτό καθ’εαυτό, αλλά άλλα πράγματα. Χα χα. Αθώα, Στεφανία μου, εσύ! Αγαπόνια από εμάς εδώ 🙂

    • Χα χα. Να’ταν μόνο αυτές οι ερμηνείες; Εμένα με ξετρελαίνουν και οι δικές μας, οι ομογενειακές ερμηνείες. Να με δεις να το λέω από κοντά, να πάθεις πλάκα! Χα χα. Δεν σας ξεχνώ, αλλά αργώ ν’απαντήσω η κακούργα! Σ’ευχαριστώ που περνάς από το κουτουκάκι μου 🙂

  5. Χαχαχαχα!!!
    Αγριμάκι έσκασα στα γέλια.
    Είδες η ελληνική γλώσσα ένα τόσο δα σύμφωνο μπορεί να σου κάνει μεγάλη ζημιά.
    Α ρε αθάνατη γλώσσα!
    Την διαφήμιση δεν θα την σχολιάσω είναι τσόντα πολυτελείας που παίζει όλες τις ώρες για να χαλβαδιάζει ο κόσμος.

    • Κι εγώ του είπα ότι είναι «τσόντα πολυτελείας», αλλά δεν το κατάλαβαν στην παρέα μου. Χα χα. Το ίδιο σκεφτήκαμε! Άσε, κι εγώ ακόμη γελώ… Δε μπορώ να το ξεπεράσω! Έχουμε ζήσει πολλά παρόμοια σκηνικά, θα έχω να σας λέω για μήνες… 🙂

    • Χα χα. Αυτά τα σύμφωνα θα κλείσουν σπίτια στο τέλος! Και του το’λεγα, «παροικιοκτόνα» θα γίνω αλλά ούτε αυτό το κατάλαβε. Χα χα. Κάναμε αμάν να εμπεδώσει το πατροκτόνος/μητροκτόνος αυτό το παιδί. 🙂

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

