Βουτιά στο κενό..

Ιδέες, πολλές ιδέες!!

Οι «συμπέθεροι» αποφάσισαν να πάμε μια βόλτα, ακόμη πιο επαρχιακά απ’ό,τι είμαστε… Να κάνουμε ένα window shopping, βρε αδερφέ!

Κάπου πρέπει να στεγάσουν και τα κορίτσια τον έρωτά τους, όπως εξηγήσαμε και στη γιαγιά… χα χα. Δεν το γλυτώνει το εγκεφαλικό!!

ring

Ουφ! Θα καταφέρει η Αγριμιώ να κάνει τα πιο τρελά της όνειρα πραγματικότητα;

Κι αυτός ο «συμπέθερος» με τις ιδέες του… Αμάν πια!

– Φάρμα, Αγριμιώ. Μια μικρή φάρμα… Έχω και τη νύφη τώρα! Μεγάλωσε η οικογένεια. (γέλια)

– Μη μου βάζετε ιδέες, δε θέλω και πολύ…

Πήραμε -κυριολεκτικά- τα βουνά.

Περάσαμε από φάρμες…

fos

Ερημιές…

Σπιτάκια ξεφύτρωναν στη μέση του πουθενά…

DSC_0784 - Αντίγραφο

(Ο Θ. κι εγώ, το κουνιαδάκι μου, σκεφτόμασταν τα κροσάκια μας! Μα δεν είναι αυτό το καλύτερο σημείο για μηχανές ανώμαλου δρόμου; Λάσπες, βουνά… Η χαρά κάθε παιδιού!! Εντάξει, και της Αγριμιώς!! Λίγα χρόνια πάνω, λίγα χρόνια κάτω… Τι είναι μωρέ; Χα χα.)

Κάπου εκεί συναντήσαμε ένα μικρό καφέ, με το δικό του εργαστήριο σοκολάτας…

Σοκολιχουδιές λοιπόν!

sokola

Βγήκαμε στην πίσω αυλή, μια αγκαλιά Ελλήνων, και χορτάσαμε ήλιο με δόντια…

auli

Το ελεφαντάκι… αυτό που λέμε «προοικονομία»!

Φωνές, γέλια, κακός χαμός με λίγα λόγια.

spotlight

flowers

Στην επιστροφή, δεν άντεξα!

Το είδα από μακριά να με κοιτάζει.

Τι κοίταγμα δηλαδή; Σκέτο ζαχάρωμα!

Είναι αυτό που λέμε «μοιραίος»!

Μωρέ, έτσι είσαι;

Θα σε σκάσω στις αγκαλιές… του είπα και όρμησα καταπάνω του!

beeee

Μπεεεεε.. αυτό! Τίποτα η δικιά σου!

Μετά ο «γαμπρός» μας.. αχ.. άρχισε να τρέχει με φόρα καταπάνω τους!

Φύγε, μαρή, να της φωνάζω, τα σκιάζεις τα ζα!! Δε σου’χω πει να μη πορπατάς σαν ελεφαντίνα στις φάρμες; Καλά δεν ήσουν με τον παππούλη πριν;;

elefantina

Μου τα’σκιασε τα ζωντανά.. φύγαν τα κουράδια.. φύγαν και οι κοπελιές μου..

– Κορίτσια, που πάτε; Μια στιγμήηηηη!! Πάρ’τε με μαζί σας!!

koritsia

Μπεεεεε… αυτές!

Λίγο πιο κάτω, ένα σκυλάκι κοκαλιάρικο.

Τα βλέπεις τα χάλια του; Σαν εσένα, σιτεμένο είναι… μου είπαν τα κορίτσια.

Κρυάδες…

 

14 thoughts on “Βουτιά στο κενό..

  1. χεχε! Κάποια ξεσάλωσε ! Αλλά αν γέμισαν τα πνευμόνια σου καθαρό αέρα και χαλάρωσες καλά έκανες! Όχι όλα διάβασμα και διάβασμα! 😀
    Φιλάκια ξενιτεμένο μας!
    Καλά να περνάς! ♥

    • Τη χρειαζόμουν αυτή την βόλτα. Να γεμίσω τις μπαταρίες μου.
      Να αμολήσω τη φαμίλια στας εξοχάς! Να βρω καινούριο farm boy!
      Έχουμε δουλειές, Αριστέα μου, τι μας πέρασες; Χα χα χα

  2. Εχασα πολλες αναρτησεις σου;; δεν ξερω να τις δώ που θα πατήσω…;.. ελειπα διακοπες.. στην πρωτομανα μου..Αγιμακι μου… και επανήλθα ..μολις προσαρμοστώ θα τα λέμε συχνα..χι.χι.. οσο για την προβατίνα… θυμησε .. Ψυλορίτη έ;;;μα το είδες το βλέμμα της; χι.χιχ.. φιλακια πολλα μικρή μου…

    • Αχ, τα έμαθα εγώ. Ξέρω που ήσουν και τι έκανες! Έχει βουίξει το διαδίκτυο… χα χα χα. Έμαθα περάσατε υπέροχα! Ήταν υπέροχα έξω προς τις φάρμες. Πρέπει επειγόντως να πάρω μία κι εγώ!! Καλή Πατρίδα κι ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά

    • Μάλλον; Εννοείται πως μου θύμισε Πατρίδα! Βέβαια εδώ μέχρι και τα πρόβατά τους είναι αλλιώς, αλλά που θα πάει; Θα με συνηθίσουν! Χα χα χα.

  3. χαχαχαχαχα πέρασες ωραία λοιπόν! μπράβο, πολύ χαίρομαι:))
    παλιά που ήμουν μικρή είχα αγκαλιάσει ένα προβατάκι μικρό…. βρώμα μετά, δε σου λέω τίποτα…

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

