Ήταν κάποτε τρεις Έλληνες…

Ήταν κάποτε τρεις Έλληνες στην Μελβούρνη. Μια ξανθιά, μια Κρητικιά κι ένας Πατρινός. Τελειώνουν το μάθημα τους και βγαίνουν για διάλειμμα. Η ξανθιά με την Κρητικιά βγαίνουν πρώτες από την αίθουσα και περπατάνε ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ προς τους ανελκυστήρες για να κατέβουν στο προαύλιο της σχολής. Η ξανθιά πατάει το κουμπί, η Κρητικιά μπαίνει πρώτη.

– Τον είδες μαρή τον σχιστομάτη; Πώς στα διάλα ήταν έτσι πάλι;

– Το ρύζι φταίει…

Αφού μπαίνουν στο ασανσέρ, η μια στρώνει το μαλλί της κι έπειτα κοιτάζονται και οι δυο στον καθρέφτη. Η Κρητικιά προσπαθεί να σηκώσει τα καρφάκια της όπως ο Πατρινός. Αφού πετυχαίνει ένα περίεργο -και cool- ροκ χτένισμα, τύφλα να’χει ο Πατρινός, σκάνε στα γέλια.

– Προχτές σε είδα από πίσω και μου θύμησες τον Πατρινό. Χα χα. Λέει η ξανθιά.

– Ξέρεις πόσες φορές μου το έχουν πει αυτό; απαντά η Κρητικιά.

Και συζητάνε. Και περιμένουν. Και κοιτάζονται αμήχανα. Και το ρημάδι το ασανσέρ να μην κατεβαίνει/ανεβαίνει.

– Ξανθιά είσαι, παιδάκι μου; Το πάτησες το κουμπί; ρωτά η Κρητικιά την ξανθιά.

– Μα να, δεν βλέπεις! Το πατάω! απαντά η ξανθιά.

Και συζητάνε. Και περιμένουν. Και κοιτάζονται αμήχανα – κλειστοφοβικές και οι δυο. Και το ρημάδι το ασανσέρ να μην κατεβαίνει/ανεβαίνει.

Ξαφνικά ανοίγουν οι πόρτες… Σαν από μηχανής θεός εμφανίζεται ο Πατρινός!

– Καλά ρε ζώα, ακόμη εδώ είστε;;; Το κουμπί του ορόφου μας πατάγατε τόση ώρα;;; Πριν από μισή ώρα σας άφησα εδώ!

– Και στο’πα, μαρή! Μας καταράστηκε ο Κινέζος!!!

Η Αγριμιώ…

Άλλη μια ιστορία στην κατηγορία «Λογίζομαι και.. παραλογίζομαι» έφθασε στο τέλος της…

 

39 thoughts on “Ήταν κάποτε τρεις Έλληνες…

  1. Aγριμιω μου , οταν πια δεν εχεις τιποτα αλλο να κανεις, ενα καλο restart,δινει τη λυση!!Να το κανεις εσυ ομως!!Μη περιμενεις απο καμμια ξανθια!
    Να σε συγχαρω επιτελους εδω και για τα δυο σου κειμενα, την οδο εγκαταλειψης αλλα και το Νηπενθη, στα οποια ερριξα τα τρια μου ψηφαλακια!!Μαλλον δεν ειναι τυχαια η ταυτιση και τις δυο φορες, ,καποια χορδη δονειται στο χειμαρρο των εικονων,,των σκεψεων και των συναισθηματων!

    • Αχ, κοριτσάκι μου.. σ’ευχαριστώ πολύ. Το κατάλαβα από την αρχή κι εγώ. Κάποιοι άνθρωποι επικοινωνούν. Με συγχωρείς που αργώ να σας απαντήσω. Εξεταστική, εργασίες, δουλειά… Τρέξιμο!

      ΥΓ Εγώ βασίζομαι στην ξανθιά! Τι είναι αυτά που μου λες; :Ρ

  2. Σόρρυ κιόλας! Η ξανθιά Κρητικιά σε ποια κατηγορία υπάγεται;;;
    Όποια «παρεξηγείται», το κατάλαβες τι χρώμα μαλλί έχει ε; Χαχα! Φιλιά! Καλημέρα! :)))

  3. Αν ειναι να μας φτιαχνεις έτσι ομορφα τη διαθεση να παραλογίζεσαι συχνά Αγριμάκι μου! Σου στελνω φιλια και μια καλημερα απο μια Αθηνα που σε ειναι ετοιμη να πνιγει στη βροχη! Εδω να δεις παραλογιμσός και η Ανοιξη μουρλαθηκε …

    • Ε, την έχω καθιερώσει την ενότητα «Λογίζομαι και παραλογίζομαι». Χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα! Παραλογισμό έχουμε μπόλικο και στο εξωτερικό, απλά έχουν μάθει να τον κρύβουν.. 😉

  4. Καλημέρα από τη συννεφιασμένη Θεσσαλονίκη !Ευχαριστώ για τα σχόλια σου ,στη σελίδα μου και ναι πήγα για πέμπτη φορά στην λεβεντογέννα Κρήτη !Μάλιστα όταν άρχισε να προσγειώνεται το αεροπλάνο στο Ν. Καζαντζάκης μου φάνηκε ότι κύλισε ένα μικρό δάκρυ και το σκούπισα λέγοντας στον εαυτό μου ό,τι είμαι αρκετά μεγάλη για να συγκινούμαι τόσο εύκολα !Αλλά κύλισε και ένα δεύτερο …Τα αισθήματα δεν έχουν ηλικία !
    Καλό Σαββατοκύριακο !
    Ολυμπία

    • Καλημέρα στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη. Σ’ευχαριστώ που πέρασες από το κουτουκάκι μου. Αχ, αυτή η Κρήτη! Έχει κλέψει καρδιές τελικά. Πάντα η βασίλισσα μου! Καλή Πατρίδα!

  5. Καλημέρα Αγριμιώ μου!!!Πολύ γέλασα μέ τά καμώματα τής «ξανθιάς»!!!!
    Καλά νά περνάς κορίτσάκι!!!!Φιλιά πολλά στήν Μελβούρνη!!!!!

  6. Υπέροχο κείμενο και περιστατικό, ήταν σαν να ήμουν εκεί!
    Ο Κινέζος ε;Καλά αυτός είναι σχιστομάτης, τι μάτι και αηδίες…Δηλαδή αν είχε ευρωπαϊκά ματάκια τι μάτι θα τρώγατε κορίτσι μου;Ε;Ε;
    αχαχαχαχαχα!
    Τα φιλιά μου, από μια Αθήνα που επιτέλους σταμάτησε να παραλογίζεται με βροχή και έβγαλε ξανά ήλιο καλοκαιρινό…

  7. Παράθεμα: Όλοι μαζί, μπορούμε… | Αγριμιώ

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

