Βρε λες να’χουν δίκαιο…;

Όσοι με ξέρετε, θα το έχετε καταλάβει πως κάτι -δεν λέμε τι, δεν θέλω ζαβολιές- δεν πάει καλά. Τις προάλλες, πάνω σε συζήτηση με φίλους, άκουσα το «Κακιά πεθερά θα γίνεις»! Μήπως έχουν δίκαιο;

Όσοι με ξέρετε, θα έχετε επίσης καταλάβει πως δεν πιστεύω στα ζώδια, αλλά μου αρέσει να αστειεύομαι και να τα χρησιμοποιώ στις συζητήσεις μου, πολλές φορές για να προκαλέσω, άλλες φορές για να σπάσω τον πάγο με τα παιδιά.

Μήπως όμως το παρακάτω περιγράφει όλους εμάς τους Υδροχόους; Και τι θα γίνει επιτέλους με αυτές τις μεγάλες ιδέες με τις οποίες καταπιανόμαστε; Ώρες-ώρες νιώθω πως χάλασαν τα φρένα του αυτοκινήτου, πως δεν μπορώ να κατέβω. Τρελλό το ταξίδι, με φουρτούνες και ζόρικες ημέρες, αλλά οι στάσεις στους σταθμούς μοναδικές, πρωτόγνωρες.

Πλησιάζει το τέλος του εξαμήνου, κι ένας αγαπημένος φίλος από Θεσ/νίκη, μου έγραφε τις προάλλες, σε μια συζήτησή μας για μια εργασία μου, ότι η παρουσίασή μου μάλλον θα έχει τίτλο: Diverging encounters: From the Cretan Coasts to Australian deserts…  Είναι να μην απορείς μετά για εμάς τους Υδροχόους; Μα τι ιδέα έχει τέλος πάντων για εμένα αυτός ο άνθρωπος;

Τον ακούω, κάπου ανάμεσα στα αρχαιολογικά του καθήκοντα και τις παρουσιάσεις του, να σταματά και να μου λέει με το γνωστό του χιούμορ το εξής: «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή; Κατέβα και λίγο απ’τα σύννεφα! Γη καλεί Κρήτη! Με λαμβάνει κανείς;» και κάπου εκεί παίρνω βαθιά ανάσα, γελάω, και συνεχίζω τις πτήσεις μου…

Είναι μέρες που θέλω να το τολμήσω. Να κλείσω το εισιτήριο, να μην πω τίποτα σε κανέναν, και να λείψω για μια-δυο βδομάδες στο πιο εξωτικό μέρος του κόσμου… να γεμίσω τις μπαταρίες μου, να μυρίσω Πατρίδα, να αγγίξω Πατρίδα, να φιλήσω Πατρίδα. Να γράψω ένα «Απουσιάζω σε πνευματικές διακοπές» σε ένα κομμάτι χαρτί, και να περάσω από το γραφείο της Ελληνο-αυστραλέζας καθηγήτριάς μου με την βαλίτσα στο χέρι, λίγο πριν το αεροδρόμιο. Κι έπειτα, φθάνοντας, να περάσω από σπίτια φίλων και συγγενών κι απλά να χτυπάω κουδούνια και να ακούω τσιρίδες και γέλια.

Πλησιάζει ο Ιούλιος. Μια ακόμη πτήση; Θα το τολμήσω;

Η πεθερά Υδροχόος είναι εκκεντρική στην εξωτερική της εμφάνιση και στις απόψεις της. Ασχολείται περισσότερο με κοινωνικά θέματα παρά με τα προσωπικά. Έχει τέλεια σχέση με τα παιδιά της, ελεύθερη, χωρίς διαφωνίες. Είναι σύγχρονη και μοντέρνα. Είναι διακριτική και θέλει να βλέπει τα παιδιά της ευτυχισμένα. Ασχολείται με την ουσία των πραγμάτων και είναι πάντα έτοιμη να βοηθήσει.

Δεν κάνει συχνά επισκέψεις, πολλές φορές ενδιαφέρεται περισσότερο για τα προβλήματα των ξένων παρά των παιδιών της. Δεν είναι αδιάκριτη και καταπιεστική, έχει πολλά ενδιαφέροντα. Μιλά και συμπεριφέρεται στα εγγόνια της ξεκάθαρα, σαν να είναι ώριμοι άνθρωποι. Δεν είναι κουραστική, βοηθάει με τον καλύτερο τρόπο γιατί γνωρίζει πολύ καλά το παιδί της. Δεν μπερδεύεται στα πόδια κανενός και σπάνια παίζει με τα εγγονάκια της.
Συμβουλή: Μην την αμφισβητήσετε και μην την αδικήσετε ποτέ. Επίσης μην της ζητήσετε ποτέ να κρατήσει έναν πιο παραδοσιακό ρόλο. Απλώς δε μπορεί να το κάνει.. Για τα πάντα πρέπει να έχετε ένα επιχείρημα. Όταν είναι δύσπιστη για κάτι, μπορεί να γίνει αγενής και απρόθυμη.

Πηγή

34 thoughts on “Βρε λες να’χουν δίκαιο…;

  1. Αγριμάκι μου 1. Κλείσε πτήση άμεσα! Αλλιώς βλέπω το υποσυνείδητο να σου χτυπάει την πόρτα εν ώρα ύπνου και σε βλέπω υπνοβάτη στο αεροδρόμιο με πυτζάμες και την βαλίτσα στο χέρι…2. Χειρότερη πεθερά απο εμένα δεν θα υπάρξει….Αιγόκερως με ωροσκόπο Σκορπιό…Θα αφιερώσουν μια εκπομπή για μένα στην σειρά του MEGA «7 θανάσιμες πεθερές»..χαχα!!! Φιλιααα!!!!

    • Προσπαθώ να κλείσω πτήση μα δεν το’χει η μοίρα μου προφανώς. (Βλέπε επόμενη ανάρτηση)… Μωρέ λες να σου αφιερώσουν και εκπομπή; Χα χα. Να κάτσουμε να γράψουμε το σενάριο τότε!

  2. Αντε μέ τό καλό νά μάς έρθης Αγριμάκι μου!!Ολα όσα γράφης γιά τήν «πεθερά υδροχόο»μέ αντιπροσωπεύουν ,σάν υδροχόος καί εγώ!!!Μόνο πού παίζω πολύ μέ τά εγγονάκια μου!!Καλά νά περνάς στήν παγωμένη Αυστραλία!!Φιλάκια!

    • Έλα, γκρίνια! Μια χαρά παιδιά είμαστε (με εξαίρεση ίσως τον Αμερικλάνο, δεν παίρνω κι όρκο). Ίσως φταίει το ωροσκόπιο. Να το κοιτάξεις! Μη μας τσουβαλιάζεις όλους!

  3. Τι το λες και δε το κάνεις;;;; Έλααααααα! Μη το καθυστερείς, άσε που ήδη έχουμε καλοκαίρι, ότι πρέπει τώρα για να χαρείς τη θάλασσα.

    • Πώς το λέει το τραγούδι, φιλενάδα; Μη μου μιλάς για καλοκαίρια… για ακρογιαλιές και αστέρια… Χα χα χα. Άντε, μαζέψου μπας και μαζευτώ κι εγώ, ε! Το καλό που σου θέλω, μη μου βάζετε ιδέες! 😦

  4. Η καρδιά μου πάει να σπάσει μόνο που το σκέφτομαι!!!!
    Θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου….να μη σ’ αφήσω να φύγεις ποτέ…..
    Ελαααααα!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια από Αθήνα:))))):*

    • Μωρέ και μια ολιά θα με δείτε και δυο μη σου πω… χα χα. Να τα μιλάς τα κρητικά, μη ξεχνάμε και τη γλώσσα μας, ε! Μαζί θα πάμε, άκου εκεί!

  5. Βρε καλό μου κορίτσι για να φτάσεις να αναρωτιέσαι τι πεθερά θα γίνεις …. καμπανάκια σου χτυπάνε… Θέλεις επειγόντως διακοπές!!!
    Άντε κλείσε θέση και γρήγορα 🙂

    φιλάκια ξενιτεμένο μου
    να προσέχεις τον εαυτό σου

    • Μόνο καμπανάκια μου χτυπάνε; Και λίγα λες! Το θέμα δεν είναι οι διακοπές. Ελλάδα θέλω!! 🙂 Φιλιά πολλά κι από εμένα και συγγνώμη που αργώ να απαντήσω, ε;

  6. Ψιτ! Υδροχόος από αμερικάς αναφέρω! χαχα

    Κατα λάθος διέγραψα το σχόλιό σου, μη νομίσεις ότι σε σνομπάρω! Αλλά καλά στο έκανα γιατί δεν είναι δίκαιο εσύ να μπορείς να δουλεύεις δεξιά αριστερά και εμένα να μη με αφήνουν μην και τους κλέψω τις δουλειές!

    • Βρε Αμερικλάνε, αγόρι μου. Στο’χω πει τόσες φορές. Παράτα τα όλα κι έλα εδώ, στο Αστράλια να βρίζουμε από κοινού τσι βρωμερούς Κινέζους. Δεν μ’ακούς…

      ΥΓ Άστα αυτά, ξέρω τι μαμούδι είσαι! Με σνομπάρεις, ως γνήσιος Υδροχόος που είσαι! Χα χα χα

  7. ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΣ ΚΡΗΤΙΚΑ ,ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΡΗΤΙΚΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΘΑ ΣΥΝΝΕΝΝΟΟΥΜΣΤΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΕΜΕΙΣ 🙂 ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ , ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ , ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΑΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  8. Έλα εσύ και βλέπουμε!
    Κι ας μην σε δούμε..!
    Αρκεί που θα πατήσεις Πατρίδα κι όλα θα λάμψουν αλλιώς…
    Τι έχουν οι Υδροχόοι βρε παιδιά; Δεν ξέρω..
    Μια ζωγραφιά όμως κάτι μου θύμισε..
    Τα μεγάλα πνεύματα Αγριμάκι μου!!!
    Σε φιλώ και καλώς να μας έρθεις! :)))

    http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/05/blog-post_5067.html#comment-form

    Χαχαχα! Τρελή σύμπτωση!

    • Αχ, κι εγώ αυτό λέω, Πέτρα μου! Θα πατήσω Πατρίδα κι όλα θα λάμψουν αλλιώς… Χα χα. Αυτή η μετριοφροσύνη μου έχει αφήσει ιστορία! Τώρα είδα και την εικόνα! Και σε διάβασα και σε άλλες αναρτήσεις, τι κόλλημα κι αυτό με τις εικονίτσες αυτές, μου λες;
      Φιλιά 🙂

  9. Λοιπόν η ξενιτιά σου κάνει κακό….Γύρνα έστω για λίγο! Κακιά πεθερά είναι μόνο μία η πεθερά Λέων δηλαδή εγώ! Κατοχυρωμένο το σκήπτρο….

    • Μωρέ εμένα μου το λες ότι η ξενιτιά μου κάνει κακό; Χα χα 🙂
      Ε, εντάξει, αφού θες να’χεις τα πρωτεία, εγώ θα στο χαλάσω; Ό,τι θέλει το κορίτσι μας! Φιλιάαα 🙂

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

