Ρεθυμνιανά μου κύματα…

Κάποιες πόλεις…

Φυλακτά στις μπόρες σου.

Κλειδιά της προσωπικής σου ευτυχίας.

Κάποιες πόλεις…

Μακρινά σ’αγαπώ.

Ταξίδια συνάμα και ιερά προσκυνήματα σε πατρώους θεούς.

Κάποιες πόλεις…

Ραντεβού τα ξημερώματα.

Πάνω στην αλμύρα της κουπαστής.

Προσμονή του ταξιδιού της επιστροφής.

Κάποιες πόλεις…

Η αρχή και το τέλος.

Το τώρα, το πριν, το μετά και το για πάντα.

Κάποιες πόλεις…

Ξημερώματα – στο λιμάνι.

Στα ξύλινα παγκάκια.

Γλυκιά προσμονή.

Κάποιες πόλεις…

Χωρίς τίτλο τέλους.

Αέναοι κύκλοι πουλιών πάνω απ’το κεφάλι σου.

Λύρα, ρακί, στιβάνια, λαγούτο…

Ύπνος
Θα μας δοθεί το χάρισμα και η μοίρα 
να πάμε να πεθάνουμε μια νύχτα 
στο πράσινο ακρογιάλι της πατρίδας; 
Γλυκά θα κοιμηθούμε σαν παιδάκια 
γλυκά. Kι απάνωθέ μας θε να φεύγουν, 
στον ουρανό, τ’αστέρια και τα εγκόσμια. 
Θα μας χαϊδεύει ως όνειρο το κύμα. 
Kαι γαλανό σαν κύμα τ’όνειρό μας 
θα μας τραβάει σε χώρες που δεν είναι.

Καρυωτάκης

22 thoughts on “Ρεθυμνιανά μου κύματα…

  1. ε μα είναι να μην νοσταλγείς τέτοιες πόλεις!!! ένα κυματάκι ,μόλις ξεκίνησε απο Ρέθυμνο και σε 5-6 μήνες θα φτάσει εκεί που είσαι- να το πάρεις στο κουβαδάκι σου να το φιλοξενήσεις!
    φιλάκια!

    • Ακόμη το περιμένω το κυματάκι από το Ρέθυμνο!! Θα σε μαλώσω!! Χα χα.
      Σ’ευχαριστώ και για το δικό σου ταξίδι. Φωτογραφία σταθμός αυτή με το Πρέβελης… Σε φιλώ!

  2. Δεν είσαι μακριά καρδιά μου!
    Εσύ είσαι πιο κοντά κι από μας.
    Πίστεψε με!!!!
    Τόση αγάπη, τόση νοσταλγία, τόσο που σου λείπει η Πατρίδα…
    Θα γυρίσεις μικρή μου.
    Εδώ θα ναι το Ρέθυμνο και η Αθήνα.
    Θα σε περιμένουν, ξέρε το.
    Και θα το γιορτάσουμε όταν έρθεις, με λύρα και ρακί!
    Θα πιω και γω που δεν το σηκώνω.
    Υπόσχεση σου δίνω, όταν έρθεις θα κάνω ό,τι μου ζητήσεις!!!

    • Διαβάζω πολλούς που βρίζουν την Πατρίδα τους και αναρωτιέμαι… πώς μπορεί να χωρέσει τόση κακία και τόσο δηλητήριο σε μερικές γραμμές;
      Νοερές αγκαλιές.

    • Χμμ.. πώς κι από Ρέθυμνο μεριά; Μολόγα!!
      Ποιος; Τι; Που και πότε; Χα χα. Ήταν να μην αρχίσω τις ανακρίσεις!
      Η Νάσια φταίει, Άσωτε. Αυτή τα έκανε όλα…

    • Κι εγώ. Την αγαπώ με ένα πολύ ξεχωριστό τρόπο την Μελβούρνη, αλλά σαν την Κρήτη πουθενά. Δεν μπορείς να συγκρίνεις διαφορετικού τύπου αγάπες. 🙂

  3. Αχ το Ρεθυμνάκι μας! Αυτή την εποχή είναι μαγεία. Τραπεζάκια έξω, βαψίματα, οι πρώτοι τουρίστες, η θάλασσα βάζει τα καλοκαιρινά της, οι παραλίες καθαρίζονται, στήνονται οι ομπρέλες και οι ξαπλώστρες. Και η φύση, πολύχρωμο φουστάνι ολόγυρα…
    Αν είχαμε και πλοίο που να πιάνει λιμάνι, θα ήμασταν άρχοντες!
    Άλλαι αι βουλαί των εφοπλιστών!….

    Καλή Ανάσταση να έχουμε Αγριμάκι μου. Κι ας είμαστε μακριά απ’ την πατρίδα, δεν πειράζει. Την έχουμε μέσα μας….

    • Τώρα γιατί μου το κάνεις αυτό; Ξύλο θες! Χα χα. Μωρέ, επίτηδες τα κάνεις. Σε έχω καταλάβει εγώ. Δοκιμάζεις την.. Πίστη μου! Αχ, κανελάκι… Είσαι απαράδεχτη! Νοερές αγκαλιές.

  4. Η νοσταλγία πονάει μερικές φορές. Έτσι το ένιωσα. Μακάρι να μπορούσαμε να βρεθούμε σε μέρη αγαπημένα με ένα τσακ, ως δια μαγείας. Να ανασάνουμε λίγο από τον αέρα της πατρίδας και μετά πάλι πίσω.

    Καλή Ανάσταση Αγριμιώ μου. Σου στέλνω μια μεγάαααααλη αγκαλιά!

    • Σ’ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου. Χάθηκες πάλι… Ελπίζω να είσαι καλά.
      Αχ, αυτό το δια μαγείας πόσες φορές το έχω πει!! Μέσα στο μυαλό μου είσαι. Νοερές αγκαλιές κι από εμένα και να περνάς όμορφα 🙂

  5. Νοσταλγείς κοριτσάκι μου εκεί στα ξένα και μας συγκινείς! Εύχομαι πολυ πολυ γρήγορα να σε αγκαλιάσει ξανά η θαλασσίτσα σου και να νιώσεις όλο σου το είναι να ενώνεται μαζί της.

    Ωραίο το βιντεάκι!

    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!! Εύχομαι να το περάσεις με αγαπημένους σου!! φιλιά

    • Από τις πιο γλυκιές ευχές που έχω λάβει. Πόσο με νιώθεις!
      Έπεσα πάνω σε έναν στίχο τις προάλλες και σε σκεφτόμουν.
      Να περνάς υπέροχα 🙂

  6. Μεγάλη η νοσταλγία τού όμορφου νησιού σου Αγριμάκι μου!!Μέ τό καλό νά επιστρέψεις!!Η μικρή θά έλθη στίς 18 Μαίου!!!!!Καλό Πάσχα καί Καλή Ανάσταση!!!Εχουν πάη στον αδελφό μου,κουλόυρια καί τσουρέκια οι ελληνίδες τής Μελβούρνης!!Σίγουρα θά περάσης πολύ όμορφα εκεί,αφού οι πατριώτες μας ψήνουν αρνί καί κοκορέτσι!!Σέ ευχαριστώ γιά τίς ευχές σου!!Πολλά φιλάκια!!

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

