Την άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις…

Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος χθες, και πήρα τους δρόμους, τα βουνά και τα λαγκάδια. Όταν μου δόθηκε η ευκαιρία, με τις απεργίες των καθηγητών, να πάρω μια ανάσα από το διάβασμα, δεν δίστασα ούτε στιγμή. Μετά από τόση βροχή, επιτέλους ένα πρωινό απλά συννεφιασμένο!

Το πρωί πήρα βιαστικά μια ζεστή σοκολάτα από ένα μικρό καφέ στην γειτονιά μας, και τα πόδια μου με οδήγησαν στο εκβολές του ποταμού της περιοχής. Φωτογραφίες σας έχω δείξει ξανά. Με αγκαλιά τα βιβλία μου, χάρηκα τις λιγοστές πρωινές αχτίδες του ήλιου.

DSC_0068riv

Έπειτα, ζήλεψα μια βόλτα στο κέντρο, κι επειδή είχα να επιστρέψω βιβλία στην βιβλιοθήκη της σχολής, πήρα το τραίνο για την πόλη.

Πέρασα πρώτα από την κεντρική βιβλιοθήκη (State Library)….

library

Η συγκεκριμένη είναι από το flickr.

…στην συνέχεια περπάτησα έως το Melbourne University για να επιστρέψω μερικά βιβλία. Στην διαδρομή τράβηξα φωτογραφίες από το πάρκο της περιοχής και το μουσείο του πανεπιστημίου. Το εν λόγω μουσείο φιλοξενεί συχνά, εκτός από έργα των αβοριγίνων, αρχαία ελληνικά και κυπριακά εκθέματα κι έχω περάσει αμέτρητα Σαββατοκύριακα χαζεύοντας τα.

Στην παρακάτω φωτογραφία, η είσοδος του μουσείου… Το βράδυ φωτίζεται και μοιάζει με ολόγραμμα!

melb uniΤο ερωτεύθηκα από την πρώτη στιγμή που το είδα… έκτοτε έγινε η μεγάλη μου αγάπη (μετά την Κάμη, έτσι;). Έχω περάσει αμέτρητες ώρες στις στοές και τις βιβλιοθήκες του. Δεν σας δείχνω δικές μου φωτογραφίες από το πανεπιστήμιο, καθώς αυτές εδώ είναι πολύ πιο όμορφες…

botany at melb

4707917408_9cc5a7759a_z

Αφού πέρασα λίγες ώρες στις διαλέξεις της ημέρας (με όσους τόλμησαν να πατήσουν), πήρα τον δρόμο της επιστροφής σκεπτόμενη τους στίχους του Ελύτη:

Την άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις…

 

27 thoughts on “Την άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις…

  1. Αγριμάκι μου,πολύ τήν ευχαριστήθηκα τήν βόλτα καί τίς φωτογραφίες σου από τήν αγαπημένη Μελβούρνη!!Τί όμορφοι στίχοι!!Ελύτης!!Υπέροχος καί διαχρονικός!!Καλά νά περνάς κοριτσάκι!!Φιλάκια!!!

  2. Τι φανταστικά Αγριμιώ μου τι τέλειες οι φωτογραφίες ειδικά αυτή με τον κισσό γύρω από το πανεπιστήμιο τέλεια!
    Τι κτίριο φανταστικό!
    Ωραία η βόλτα που μας έκανε!

    • Ο χώρος του πανεπιστημίου είναι μοναδικός, δεν τον χορταίνω.
      Βέβαια και το πανεπιστήμιο μου στο Ρέθυμνο είναι μέσα στην φύση (συνδυάζει βουνό και θάλασσα)! Να περάσετε ξανά 🙂

  3. Τι όμορφη βόλτα Αγριμιώ μου!!
    Την ευχαριστήθηκα σα να ήμουν μαζί σου…μέχρι και τη μυρωδιά της σοκολάτας μύρισα!
    Υπέροχο το κτίριο του Πανεπιστημίου!!!!!
    Κι ο Ελύτης…παντός καιρού….
    Φιλάκια πολλά πολλά από την Αθήνα:))

    • Θα ακολουθήσουν κι άλλες βόλτες εδώ στο κουτουκάκι μου 🙂
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Το Πανεπιστήμιο είναι παλαιό, έχει μια αίγλη, και είναι τόσο μα τόσο πράσινο…

  4. μα κάνουν και στην Αυστραλία απεργίες; τς τς τς και γω που νόμιζα πως ήταν προνόμιο δικό μας!!!!ΧΑ!
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου αλλα και η Κάμη σου!!!!

    Την άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις… ευχαριστώ που μου το θύμισες γιατί αυτές τις μέρες
    όχι μονο δε χρειάζεται να την φτιάξω είναι γύρω μου και δεν τη ζω…

    φιλιά από μια Ανοιξιάτικη Κύπρο!

    • Έχω δει τόσα και τόσα παράξενα κι εδώ. Πχ. πριν από λίγες μέρες, χάσαμε τα μαθήματα όλης της εβδομάδας, επειδή είχαμε αργία/εθνική εορτή ΜΙΑ μέρα (έπεφτε Πέμπτη).

      Οι καθηγητές, θέλοντας να λουφάρουν, όλη την εβδομάδα έστειλαν μήνυμα σε όλους τους μαθητές λέγοντας πως επειδή τα τμήματα που είχαν μάθημα την Πέμπτη θα έχαναν τις διαλέξεις τους, πρέπει να χαθούν και τα μαθήματα της υπόλοιπης εβδομάδας λόγω… ισότητας και δικαιωμάτων και ίσων ευκαιριών! Όλα τα κουφά του πλανήτη, εδώ είναι μαζεμένα.

      Μην νομίζετε ότι μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν, απλά κανείς δεν τα προβάλλει!
      Φιλιά στην όμορφη Κύπρο

  5. Δεν έχω χρόνο για τις βόλτες σουυυ τυχερηηηηηηηηηη!!!ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!Πφφφ!

    Όλο βόλτες στη Μελβούρνη είσαι Αγριμάκι!!Χεχεχεχε!!Πρόσεχε τα καγκουρό!!:Ρ

    • Μακάρι να ήμουν όλο βόλτες, θα το ήθελα πολύ. Κι εγώ χρειάζομαι ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ διακοπές… Ποια καγκουρό, καλέ; Τις αράχνες να λες!! Τα καγκουρό είναι ακίνδυνα… :Ρ

    • Μόνοι οι φοιτητές κάνουν κοπάνες; Έγραφα πιο πάνω ότι είχαμε αργία ΜΙΑ μέρα και αποφάσισαν να μην κάνουμε μαθήματα όλη την εβδομάδα λόγω ισότητας και δικαιωμάτων των φοιτητών που θα έχαναν μαθήματα την Πέμπτη! Τι να τους πεις μετά;;

  6. Είναι όντως αλήθεια:την άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις. Αρκεί να έχεις ποιητική διάθεση και να εστιάζεις στις μικρές ομορφιές και απολαύσεις που μπορούν να ανατρέψουν τη ρουτίνα της καθημερινότητάς σου.Σ’ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι στη Μελβούρνη…κι εγώ ζήλεψα 🙂

    καλό σου βράδυ Αγριμιώ
    (ή μήπως καλημέρα;)

    • Σταυρούλα, είμαστε 7 ώρες μπροστά εδώ στην Μελβούρνη 🙂
      Οι μικρές στιγμές είναι που μετράνε, αυτές μας κρατάνε.
      Καλή εβδομάδα να έχουμε 🙂

  7. Ξεντιεμένο αδερφι,Eκει στην πόλη σου,άμα βάλεις φωνή-ε,Τσάκαλε!-,όλο και κάποιος συγχωριανός μου θα σου απαντησει:) δεν κάνω πλάκα ε,Μελβούρνη και Σιδνεϋ εχουν και σύλλογο,ρώτα και θα μάθεις:)

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

