Σονέττο μάλλον απαισιόδοξο…

Εγγονόπουλος

12 thoughts on “Σονέττο μάλλον απαισιόδοξο…

  1. Καλημέρα Αγριμιώ μου,από τήν μακρινή πατρίδα!!Σέ ευχαριστώ πού πάντα μέ θυμάσαι!!Νά είσαι καλά καί νά περνάς τέλεια!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια φίλη μου!!(ωραίο τό βίντεο μέ τήν Μελβούρνη!!)

  2. Yπέροχοι στίχοι, μοναδικά λόγια, ηρεμία πνεύματος, ανάταση ψυχής!
    Είναι στίχοι που διαβάζω πολλές φορές τα βράδυα μέσα στην ησυχία ,
    και νοιώθω φίλη μου πως όλα γυρω μου γυρίζουν σαν ένα φιλμ που μπορώ να διαλέξω εικόνα και να μπω μέσα!
    Να είσαι καλά Αγριμιώ μου
    σε φιλώ πολύ

    • Είδες που έχουμε και κοινά; 🙂 Αλλά ξέρεις πόσο εύχομαι να ήταν αισιόδοξο τούτο το σονέτο; Να διαλέξουμε εικόνα και να μπούμε μέσα! Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο…

  3. Υπέροχοι στίχοι….
    Ανακάλυψα το ιστολόγιο σου πριν λίγες μέρες….Το έχασα , δε θυμόμουν απο που το βρήκα και να που σήμερα το ανακάλυψα και πάλι…Τώρα μπήκε στα αγαπημένα οπότε δε θα χαθεί…
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή πατριωτάκι
    (Απο Ιεράπετρα είμαι και φέτος πρώτη φορά άφησα το νησί μας και είμαι Αθήνα…ελπίζω όχι για πολύ)

    • Κι εγώ σε είχα διαβάσει. Δυστυχώς, στο blogroll στο πλάι δεν μπορώ να βάλω ιστολόγια κι έτσι πολλές φορές σας χάνω κι εγώ… Καλώς ήλθες, συντεκνάκι. Μαζευτήκαμε πολλοί από το νησί σε τούτο το κουτουκάκι τελικά 🙂

    • Το αυθεντικό κείμενο, είναι πάντα πιο πλούσιο. Μου αρέσει όταν βρίσκω εικόνες με την ίδια την γραφή του ποιητή. Νομίζω ότι μιλάει μέσα από το ποίημά του.

      Να’σαι καλά, συντεκνάκι 🙂

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

