Κυριακές..

Μου αρέσουν γιατί…

… έχω επιτέλους λίγο χρόνο για τον εαυτό μου.

… κάνω τις επαναλήψεις των μαθημάτων μου κι έπειτα αφήνω τα πόδια μου να με οδηγήσουν πότε σε ποτάμια, πότε σε βουνά, πότε στην παραλία.

DSC_0097new

Το καταφύγιο μου…

… κάθε Κυριακή κι άλλος προορισμός – πάντα με το τραίνο.

… γεμίζω τις μπαταρίες μου, ή τουλάχιστον προσπαθώ.

… παίρνω το βιβλίο μου και χαζεύω κάτω από κάποιο δέντρο.

DSC_0223vivlio

Το έχω λατρέψει!!

… την μια Κυριακή έχουμε 37 βαθμούς, όπως σήμερα, και την επόμενη 15 βαθμούς και βροχές.

… ποτέ δεν ξέρω τι θα γίνει από Δευτέρα.

… όταν ο καιρός δεν είναι ευνοϊκός, μαγειρεύουμε με τα παιδιά στο κέντρο ή βλέπουμε κάποια ταινία.

… είναι η μόνη μέρα που δεν σηκώνομαι πριν τις 7.

… είναι η ημέρα των φίλων – επιστρέφω στην παλαιά μου γειτονιά και βρίσκομαι με την παρέα μου.

… είναι η ημέρα που καίγονται τα τηλέφωνα, όταν δεν είμαι στην υπηρεσία, καθώς είναι η μόνη ευκαιρία μου να μιλήσω με αγαπημένα πρόσωπα στην πατρίδα.

… έρχονται μετά από ένα κουραστικό Σάββατο.

… αφήνομαι ν’απολαύσω γλυκά από το ελληνικό ζαχαροπλαστείο της περιοχής μετά από μια εβδομάδα αποχής!

DSC_0201baklav

Άτιμη κενωνία!!

Ειδικά σήμερα… την λατρεύω τούτη την ημέρα γιατί την πέρασα στην παραλία…

DSC_0248sea

… μετά από ένα πολύ κουραστικό διήμερο.

… μετά από ένα τρελό πάρτι γενεθλίων.

… κατάφερα και μάζεψα και τα κοχυλάκια μου.

DSC_0252sea22… έκανα πάλι δυναμική εμφάνιση στην παραλία.

… με πετσετούλα και φορεματάκι Hello Kitty, και κέρδισα επάξια τον θαυμασμό των πεντάχρονων -κι όχι μόνο- θαυμαστών μου!!

DSC_0256nixi

Δεν θέλω σχόλια για τα νύχια!! :Ρ Το δαχτυλίδι το προσέξατε, έτσι; Το μάζεψα μαζί με τα υπόλοιπα κοχυλάκια…

… πήρα επιτέλους το αίμα μου πίσω μετά από τις εκατοντάδες αναρτήσεις και φωτογραφίες σας για τις καλοκαιρινές σας διακοπές, όπου εγώ την έβγαζα με τις βροχές και τις εδώ πλημμύρες αναπολώντας τις ελληνικές παραλίες. Χε χε.

21 thoughts on “Κυριακές..

  1. Καλημέρα από Αθήνα στο ξενιτεμένο πατριωτάκι μου!
    Πριν λίγο έλαβα το πρώτο μειλ για ανάρτησή σου και θα τα λέμε.
    (Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να βάλει το εικονίδιό του σαν αναγνώστης σου,
    αν υπάρχει τρόπος να μου το πεις σε παρακαλώ).
    Το βιβλίο μάλλον βοηθάει πολύ, γιατί νιώθω συναισθήματα μέσα από τις αναρτήσεις σου..
    Να είσαι καλά και να προσέχεις!

    • Καλησπέρα από Μελβούρνη. Θεωρώ πως ο λόγος που δεν μπορεί να γίνει αυτό είναι επειδή είναι wordpress κι όχι blogspot – όχι ότι το κατέχω καλά το άθλημα. Έχει τύχει να κάνουν σχόλια φίλοι, τα οποία πήγαν κατά λάθος στο καλάθι… χαχα.

      Καλώς όρισες 🙂 Καλή Πατρίδα!

  2. To νυχάκι έκτακτο! Το κογχυλο-δαχτυλιδάκι επίσης! Η διάθεση εξαιρετική και η παραλία… (το αφήνω ασχολίαστο…).
    Για να σου πάω κόντρα (ως γνήσιο αντιδραστικό στοιχεία που είμαι), σου λέω ότι απ’ το παράθυρό μου χαζεύω τις ανθισμένες αμυγδαλιές, τα πήγαινε’λα που κάνουν τα σύννεφα στον ουρανό και οι πρώτες μυρωδιές απ’ το φαγητό που ψήνεται, ενεργοποιούν τους σιελογόνους αδένες μου… χοιρινό με σταμναγκάθι…

    Φιλάκια Αγριμάκι μου! Κάνε μια βουτιά και για μένα βρε…. και προσοχή στους παντός τύπου καρχαρίες!

    • Είσαι μια σουπιά εσύ!! :Ρ Εμείς εδώ δεινοπαθήσαμε για να δούμε καλοκαίρι. Τρεις μέρες βροχή, μια καλοκαίρι, και πάλι από την αρχή. Καιρός Λονδίνου, και χειρότερα μην σου πω…

      ΥΓ Το νυχάκι είναι δικό μου, έτσι;
      ΥΓ2 Αχ, ανθισμένες αμυγδαλιές..

  3. Παίρνεις το αίμα σου πίσω…….
    Εδώ κάνει ψόφο και βρέχει συνέχεια!

    Τι ωραία δάχτυλα έχεις μικρή μου!!!!

    Καλή Κυριακή να…πέρασες(;)…..

    Πολλά φιλάκια από την Αθήνα:))

    • Πέρασε, πέρασε. Είπαμε, πάμε 9 ώρες μπροστά. :Ρ

      ΥΓ Κι εσύ τα δάχτυλα/νύχια κοίταγες; Ολόκληρο μαύρο φορεματάκι Hello Kitty που φόραγα κοτζάμ γαϊδούρα, κανείς δεν το σχολίασε!!

  4. Καλημέρα Αγριμιώ μου!!Γιά τήν ζέστη πού έχετε αυτήν τήν εβδομάδα,ξέρω,καί μπανάκι,καί τό νύχι στήν τρίχα!!Μπράβο σου!!Μπορεί εδώ νά βρέχη,αλλά έχουν ανθίσει όλες οι αμυγδαλιές,ροδακινιές,κτλ,καί πόσο έμεινε νά ξεκουμπηστεί ο χειμώνας,2μήνες!!Μετά όλο θάλασσα θά σού δείχνω πάλι!!Καλά νά περνάς!!Πολλά φιλάκια!!

    • Αχ, δεν έζησα άνοιξη εδώ φέτος.. από χειμώνα σε καλοκαίρι μας πήγε. Δεν είναι κατάσταση αυτή!! :Ρ Με τυράννησες όλο τον χειμώνα εδώ, έβλεπα θάλασσα και μου έτρεχαν τα σάλια.

    • Δεν είναι μαύρο, ποντικί είναι. Χαχα.

      ΥΓ Περιμένω ανάρτηση για τις εντυπώσεις σας, εγώ το δάνεισα σε συναδέλφους στο σχολείο και σε συμφοιτητές στην σχολή και άρεσε σε όλους πολύ. :-Ρ

  5. Αχ και εμένα μου αρέσουν οι Κυριακές! Μπορεί να είμαι πάνω απο χρόνο άνεργη και να απολαμβάνω όλες τις ημέρες, αλλά σαν την Κυριακή δεν έχει. Ειδικά αν είναι και ηλιόλουστη! Πάρα πολύ όμορφες φωτογραφίες και πολύ όμορφη ανάρτηση!! Χαίρομαι που την διαβάζω Δευτέρα και νιώθω λίγο σαν να είναι ακόμα Κυριακή!

    Σου στέλνω τα φιλιά μου!

    • Με κάποια καθυστέρηση η απάντηση, ως συνήθως, αλλά δεν έχω ίντερνετ. Αχ, άσε, έρωτας αυτές οι Κυριακές!! Μακάρι να μπορούσαμε να κοιμηθούμε και λίγο παραπάνω… Καλό Σαβ/κο να έχουμε

  6. Εχετε θάλλασα επάε? εμεις έχομε αμυγδαλιές που όπου νάναι ανθίσκουν! Ο θεός να σε φυλά , να είμεθα καλά και ανάμενε . Συντομα θα τσι ανεβάσω να έχεις να θωρρείς! 😀

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

