Αποχαιρετισμός…

Θα χαθώ το επόμενο διάστημα, σας στέλνω λοιπόν φιλιά αποχαιρετισμού. Δίνω Αγώνα το επόμενο έτος αλλά θα σας προσέχω νοερά από απόσταση.

Το βράδυ της Πρωτοχρονιάς θα κλείσω τα μάθια. Θα υποδεχτώ με καινούριους φίλους και την οικογένεια μου 9 ώρες νωρίτερα από εσάς το νέο έτος. Τα πόδια μου όμως θα χαϊδεύουν τα γαλάζια νερά του Αιγαίου. Τα χέρια μου θ’ανάβουν καντήλια αγαπημένων κάνοντας μικρά νοερά μνημόσυνα. Η ψυχή μου θα ερωτοτροπεί με την αγριάδα της Κρήτης μας στα χιλιοτραγουδημένα της βουνά. Η μύτη μου θα μυρίζει το φρεσκοβρεγμένο χώμα της Πατρίδας μια βροχερήν ημέρα του Δεκέμβρη. Τα μάθια μου, ακόρεστα, θα σεργιανίζουν στα σοκάκια του χωριού μου. Τα ακροδάχτυλα μου θ’αγγίζουν τα δάχτυλα των μυστών των αρχαίων θεών σε έναν Κορυβαντικό χορό…

Τις ευχές μου για ένα 2013 που θα δώσει ένα τέλος στο αυτομαστίγωμα, καιρός να περάσουμε στην ΔΡΑΣΗ. Ευχαριστώ τον Θάνο για τις πανέμορφες φωτογραφίες από την Πλάκα και την ανάρτηση που έκανε, το καλύτερο δώρο…

 

 

Μεσοπέλαγα αρμενίζω κι έχω πλώρη τον καημό                                                        κι έχω την αγάπη πρύμα κι άλμπουρο τον χωρισμό

Την κορφή του Ψηλορείτη με παράπονο θωρώ
και με δάκρυα απ’ την Κρήτη φεύγω κι αποχαιρετώ

Μαύρη μοίρα το ‘χει γράψει, να μακραίνω, να χαθώ
και να ζω μακριά απ’ την Κρήτη κι από κείνη π’ αγαπώ

31 thoughts on “Αποχαιρετισμός…

    • Συνέχισε να αναρτάς θεματολογία για το θέατρο και με βλέπω να βγάζω εισιτήριο αύριο κιόλας… η ζωή μου όλη είναι η σκηνή. Δεν ξέρω πώς κρατιέμαι τόσο καιρό μακριά από τις παραστάσεις εδώ που βρίσκομαι. Σε διαβάζω και ζηλεύω τόσο μα τόσο πολύ. Καλή χρονιά να έχουμε, σ’ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου…

      • Χαίρομαι που σου αρέσει το θέατρο. Ένα από τα καλύτερα της Αθήνας είναι τα θέατρα της, ακόμη και τώρα σε αυτήν την τόσο δυνατή οικονομική κρίση, έχουμε πάρα πολλές παραστάσεις (και καλές). Αν έφευγα ένα από τα πρώτα πράγματα που θα μου έλειπαν από εδώ θα ήταν αυτό. Πάω πολύ συχνά, εφέτος είδα πολλές, αλλά αναφέρθηκα σε ελάχιστες. Θα συνεχίσω, όσο κ αν οι καταστάσεις δε βοηθούν να μοιράζομαι στο blog κ θεατρικές παραστάσεις, καλή χρονιά, φιλιά! 🙂

      • Το θέατρο είναι όλη μου η ζωή, δεν μου αρέσει απλά.. Ένας από τους λόγους που πρέπει να επιστρέψω σύντομα, έστω και για σύντομες διακοπές, είναι για να μπορέσω να δω καμία παράσταση… Να συνεχίσεις να τα μοιράζεσαι μαζί μας, καλλιτέχνη του δρόμου. Καλή Πατρίδα!

      • εφτιαξα νέο σπιτάκι. νέο μπλογκάκι. όλο δικό μου. να γράφω για την αγάπη μου όμορφα και λυπημένα τραγούδια.
        τα έκλεισα όλα εκτός της σελίδας στο f/b που όσο αντέξω κι αυτήν.
        νιώθω τόσο απαλλαγμένη από τόσα πολλά!

        καλή χρονιά Αγριμάκι, και να είναι η χρονιά μας.

  1. Καλή Χρονιά Αγριμιώ μου, με υγεία αγάπη και πολύ πολύ ευτυχία για όλη την οικογένεια σου!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!Σού εύχομαι σύντομα στήν πατρίδα μας!Η μικρή ούτε ό αδελφος μου τήν είδε,μονο 2ημέρες!Ας όψετε ο Aussie boyfriend!Φιλάκια φίλη μου!!!

    • Λιακάδα, θα είναι μια δύσκολη χρονιά και θα αραιώσουν οι αναρτήσεις καθώς και οι επισκέψεις στα ιστολόγια σας. Ελπίζω να μην χαθούμε. Σ’ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Να’σαι καλά.

    • Θα βγούμε νικητές.. όλοι μας! Το πιστεύω αυτό. Έχω ανάγκη να το πιστέψω αυτό. Συνέχισε να μαθαίνεις στα παιδιά Ποίηση και Λογοτεχνία, να τα κερδίζεις και να τα κάνεις να αγαπούν το Σχολείο. Θα βρίσκομαι νοερά δίπλα σου τις ώρες του απογευματινού σχολείου και θα κρατώ το χέρι σου. Έχεις δύσκολο έργο, σε ακριτική περιοχή, κι επέλεξες να πας εκεί που ελάχιστοι εκπαιδευτικοί θα πήγαιναν. Αποτελείς παράδειγμα προς μίμηση. Μην χαθείς…

  2. Ο Ψηλορείτης χαιρετά /
    στην Αυστραλία τα παιδιά του /
    κι εύχεται να ‘χουνε χαρά /
    κι ας είναι μακρυά του…

    Καλή χρονιά να έχεις και να μας γράφεις τα νέα σου.
    Φιλιά σταυρωτά, νοερά και εγκάρδια!!!

    • Με τι καλύτερο από μια μαντινάδα θα μπορούσες να μου πεις τις ευχές σου, συντεκνάκι; Να’σαι καλά, το εκτιμώ όσο δεν φαντάζεσαι. Θα τα λέμε συχνά, με το καλό να σας μπει ο καινούριος χρόνος και σε εσάς πίσω στην Πατρίδα. Φιλιά

  3. Καλή χρονιά Αγριμιώ μου, καλή δύναμη και καλά αποτελέσματα σε ότι κάνεις!
    Όπως κρατάς μέσα στην καρδιά σου την πατρίδα έτσι σε νιώθουμε και εμείς σαν ένα κομμάτι μας που είναι μακριά. Να είσαι πάντα καλά!

    Με αγάπη!

  4. Το παρακάτω..το θυμάσαι;

    Αγριμιώ
    Φιλία όπου γίνεται αγάπη με τα χρόνια
    δεν θα την φθείρουν οι βροχές οι μπόρες και τα χιόνια

    Όλα παιρνούν και χάνονται στου χρόνου την πορεία
    μα δεν περνά, δε γίνεται, δε χάνεται η αληθινή φιλία

    Πασιφάη

    Γι’αυτό σου λέω μάτια μου,φιλία εμάς μας δένει
    τους πόνους μοιραζόμαστε,σαν άγκυρα δεμένη..
    Πλώρη να βάλουμε λοιπόν τις λύπες να διαβούμε
    μα τις απρόσμενες χαρές να μην τις προσπερνούμε..

    Το οίστρο μ’έπιασε καλά σήμερις,τί να κάνω
    αγάπης τα μελλούμενα να σου επισημάνω.
    Καρδιές που έχουνε δεθεί λεβέντικα καλή μου
    συλλόγα τις και άκουσε τους χτύπους τους ψυχή μου.
    Αφού λογάς Κρητίκαρος,αφέντρα και στα μέσα
    άκουσε βρε τη συμβουλή μιας Πατρινιάς με μπέσα..

    Καλή χρονιά με υγεία και ότι ποθείς ωρέ.

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

