V for Vendetta

Διαβάζω με ανακούφιση λίγο πριν το τέλος του κόσμου πως στην -κομμουνιστική κι ελεγχόμενη- Κίνα προβλήθηκε για πρώτη φορά η ταινία «V for Vendetta». Μπράβο, σύντροφοι!!

Πρόκειται για ένα έργο που αφορά την δράση κάποιου αντικομφορμιστή απέναντι στο απολυταρχικό καθεστώς της χώρας του – μια χώρα η οποία καταρρέει από τα εγκλήματα λευκού κολάρου και την λογοκρισία.

Την ώρα που ετοίμαζα το φαρμακείο με τις «πρώτες βοήθειες» (βλέπε ένα τεύχος του Αρκά κι ένα βιβλίο του μεθύστακα Μπουκόφσκι για να περάσουμε ποιοτικά τις τελευταίες μας ώρες εν ζωή) λίγο πριν την αναχώρηση μου για το κοντινότερο καταφύγιο της περιοχής -με τα υπόλοιπα πρόβατα, συγγνώμη, πιστούς ήθελα να πω- η είδηση έπεσε σαν κεραμίδα στο κεφάλι μου. Με έξι χρόνια καθυστέρηση θα μπορούσαμε να είχαμε προβάλει κι εμείς ολόκληρη την ταινία του Κώστα Γαβρά στο νέο μουσείο Ακρόπολης!! Δεν παίζω..

Μαζεύοντας και το τελευταίο ζευγάρι σαγιονάρες στο σακίδιο μου (είπαμε, Αυστραλία είμαστε, αλλά μην μας βρει και το τέλος του κόσμου ξυπόλητους!) δίπλωσα με συγκίνηση το γράμμα του προέδρου της Κομματοκρατίας, συγγνώμη, Δημοκρατίας ήθελα να πω, προς τους ομογενείς του εξωτερικού, το ασφάλισα στο ανοξείδωτο κουτί ασφαλείας, έκανα τρεις μεγάλους σταυρούς κι ευχήθηκα ο αρχαιολόγος του μέλλοντος να το ανακαλύψει..

20 thoughts on “V for Vendetta

  1. Μα… ακολουθώντας το πνεύμα του μηνύματος του Παπούλια φύγαμε όλοι από την Ελλάδα. Να παραδώσουμε ένα καλλίτερο μέλλον στον Ελληνισμό των επομένων γενεών.

    • Ο Ελληνισμός βρίσκεται παντού, Δημήτρη, εντός κι εκτός Ελλάδος. Ελπίζω να τα καταφέρουμε πάντως να παραδώσουμε ένα καλλίτερο μέλλον στον Ελληνισμό των επόμενων γενεών – μεγάλος στόχος!

  2. Συγγνώμη, εγώ ήρθα να δω φωτογραφία του χριστουγεννιάτικου δέντρου με καλοκαιρινό φόντο, κι εσύ μου μιλάς για Κινέζους????? Αίσχος!

    Δε μου λες, αφού ο Παπούλιας μας τα ευχήθηκε και στον καθένα ξεχωριστά, εγώ γιατί δεν έλαβα τίποτα ξεχωριστό? Να παρεξηγηθώ? Να τον βάλουμε κι’αυτόν στο βουντού?

    • Ήξερα ότι θα περάσεις, μικρέ φαρμακοτριφτάκο από τις ΗΠΑ, για αυτό είπα να σου φτιάξω την διάθεση. Είναι γνωστή άλλωστε η αδυναμία που έχεις στους Κινέζους!

      Ούτε εγώ έλαβα τίποτε ξεχωριστό, εμάς δεν μας θένε ρε! Να παρεξηγηθείς και ν’ανοίξουμε ομάδα στο facebook με τίτλο «Εμένα -τον ομογενή- με ξέχασε φέτος ο πρόεδρος της Κομματοκρατίας» τάχιστα – να κάνουμε κι εμείς την επανάσταση μας! Που τολμά να μην μας αναφέρει ονομαστικά, το καθίκι!!

  3. Εγώ πάλι σήμερις, πήγα και ξομολοήθηκα,για να παραδώσω καθαρή ψυχή την αυριανή.Μαζί με τα υπόλοιπα προβατοειδή. Να φανταστείς πως είμαι τόσο τρομαγμένη, που αλυχτούσα,τράβαγα τα μαλλιά μου και φώναζα στον κόσμο ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΩΡΕΕΕ!!
    Μέχρι και κάτι παλιοκομμούνια,πίστεψαν και άρχισαν τις γονυκλισίες..Χαχαχα.
    Πολύ μου άρεσε το άρθρο σου βρε μικρό μου αγριμάκι…Φιλάκια…
    Α. Εγώ είμαι κατά του κρυψίματος σε καταφύγια..Θα αντικρύσω το »σωτήρα» , μούρη με μούρη λέμε..Χαχαχα..Τώρα που είδα το φως το αληθινό..πλάκα θα’χει..

    • Ξομολογήθηκες, φιλτάτη Πασιφάη; Κι εγώ που δεν έβρισκα παπά -όχι να θάψω πέντε-έξι που λένε- να ξομολογηθώ; Του τα είπα από το τηλέφωνο! Μετράει; :Ρ Θα ήθελα πάντως να σε δω να το φωνάζεις αυτό το «Μετανοείτε ωρέεε!!» πάνω στην μηχανή όμως, θα ήταν τέλειος τρόπος για να τελειώσει η μέρα μας! Θ’ακολουθήσουν κι άλλες αναρτήσεις, σε παρόμοιο τόνο, εάν επιβιώσουμε… χα χα. Σε φιλώ

  4. Ευστοχότατο. Πάντως μιας και το αναφέρεις, υπέροχη, μοναδική, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ταινία το V for Vendetta, μακράν από τις πολύ αγαπημένες μου! Μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο την είχανε απαγορεύσει… Αλλά τι τα θες, και όπου όμως προβλήθηκε κανονικότατα, πάλι πρόβατα μείναμε. Οπότε αυτό θα είδανε οι Κινέζοι και σου λέει… ας το δούνε…

    • Καλλιτέχνη του δρόμου, είπα κι εγώ να κάνω μιαν επανάσταση από το πληκτρολόγιο μου λίγο πριν το τέλος του κόσμου.. άσε που αν δεν ξεσκόνιζα τα αγγλόφωνα ΜΜΕ που και που δεν θα τα μαθαίνατε ποτέ. Θα φεύγατε από αυτή την -μάταιη- ζωή χωρίς να ξέρετε τι επαναστάσεις (επί του κανα-πέος) γίνονται στην κομμουνιστική Κίνα… Όσο για τα μηνύματα που περνάει, θα τα πάρουμε μαζί μας νομίζεις; :Ρ

  5. Μετράει παιδί μου. Και δια τηλεφώνου.
    Η μηχανή θέλει τακάκια και λάδια..Θα πάρω γαίδούρι και θα πάω στη Βηθλεέμ..Καίει λιγότερα και συμφέρει.. Πού ξέρεις..Μπορεί να δω και τους μάγους, να μυρίσω και κανα κρίνο..Όλα πιθανά..χιχιχι..

  6. Η αληθινή φιλία, η έγνοια, πάντα μετράει.Εκεί ,το κόστος λογιέται σαφώς σημαντικό. Η χαρά του να ακούς όμως, μια ψυχή που σου λείπει, είναι ότι πολυτιμότερο.Σκόντος σαφώς και δε γίνεται..Φιλάκια βρε..Και όχι, να μην αγχώνεσαι.

Από τση Κρήτης το μπαξέ να μου πέψετε ένα μπόλι, να κάμω επά στη ξενιθιά ολάνθιστο περβόλι!

